رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 488766

چند صندوق رای انتخابات مجلس در استان تهران ابطال شد؟

ساعت24-معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به برگزاری مطلوب انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: انتخابات دوم اسفند بدون ابطال حتی یک صندوق رای در استان تهران برگزار شد.

شکراله حسن بیگی در گفتگویی با اشاره به برگزاری مطلوب انتخابات دوم اسفندماه در استان تهران اظهار داشت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان تهران با مشارکت خوب و به شکل مطلوب برگزار شد. با تلاش ستاد انتخابات استان تهران و کمیته‌های مختلف این ستاد، برگزاری این دوره از انتخابات جزو انتخاباتی بود که حتی یک شکایت نداشته و هیچ صندوق رای ابطال نشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران همچنین عنوان کرد: مشارکت مردم در این انتخابات نشان‌دهنده همراهی مردم با نظام جمهوری اسلامی می‌باشد و نوید دهنده برگزاری مطلوب و با مشارکت حداکثری در سال ۱۴۰۰ می باشد.

حسن بیگی با اشاره به برگزاری چهار انتخابات در سال ۱۴۰۰ عنوان کرد: چهار انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شورای اسلامی، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس و میان‌دوره‌ای خبرگان در سال ۱۴۰۰ برگزار می شود از اینرو حساس ترین انتخابات را در پیش داریم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: رشد و بلوغ سیاسی مردم برای ما یک نعمت است و بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب و تاکیدات مقام معظم رهبری این نظام به پیش می‌رود و تلاش دشمن از طرق مختلف برای شکست انقلاب اسلامی محکوم به شکست است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها