رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 488770

سیدجلال: امیدوارم دیگر در باشگاه تغییراتی به وجود نیاید

ساعت24-سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تعطیلی لیگ‌برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیل شدن تمرینات تیم‌ها صحبت کرد.

سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در تازه ترین مصاحبه خود با اپلیکیشن رسمی باشگاه در خصوص شیوع ویروس کرونا و تعطیلی فوتبال گفت: به هر حال این اتفاقی است که نه تنها در ایران بلکه در همه جای دنیا رخ داده و همه مردم در سراسر جهان این روزها بلاتکلیف هستند.خوشبختانه در کشور ما همه مردم در تلاش و همکاری هستند تا زنجیره انتقال این ویروس قطع شود و هر چه سریعتر بتوانیم به شرایط عادی زندگی برگردیم. البته می‌دانم که روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم اما باید نکات بهداشتی و پزشکی را رعایت کنیم و امیدوارم که هرچه زودتر شرایط کشور از این نظر بهتر شود.

حسینی درباره تغییرات باشگاه ادامه داد: به هر حال تغییراتی در باشگاه رخ داد اما چه در گذشته و چه حالا مسئولان در حال تلاش برای رفع مشکلات بوده و هستند؛ هرچند که می‌دانیم شرایط خیلی سختی بر باشگاه حاکم است. با این همه می‌دانیم که مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند اما موضوع به نام بدهی‌ها وجود دارد که کار را برای همه سخت کرده است. مطمئناً همه از این مسئله خبر دارند که چه شرایط سختی وجود دارد و بعد از طی کردن این روزها و گذر از ویروس کرونا روزهای سختی پیش روی ما خواهد بود. امیدوارم که مثل گذشته همه در کنار هم باشیم همانطور که در سال‌های قبل و در روزهای سخت کنار هم بودیم. ما همیشه برای یک هدف جنگیدیم و تنها تلاش ما برای خوشحالی هواداران بود.

او همچنین گفت: الان هم هدف ما همان خوشحالی هواداران است و مطمئناً مسئولان باشگاه تلاش می‌کنند اما کار سخت است. بحث بدهی به بازیکنان و مربیان خارجی یکی از چالش‌های پیش روی باشگاه است و شاید اتفاقاتی رخ بدهد که خوشایند نباشد اما ما کنار هم هستیم و حضور هواداران را در کنارمان حس می‌کنیم. مطمئنا مسئولان باشگاه هم از همین امروز با تلاش بیشتر برای رفع مشکلات کار خواهند کرد. شاید اختلاف نظرهایی هم وجود داشته باشد اما این مسائل طبیعی است و مطمئناً همه برای رفع مشکلات تلاش می‌کنند.

جلال حسینی در مورد احتمال انتخاب مدیرعامل برای باشگاه پرسپولیس و صحبت‌هایی که مطرح شده افزود: امیدوارم که دیگر در باشگاه تغییراتی به وجود نیاید و همین سیستم مدیریتی در باشگاه کارش را ادامه دهد چرا که آنها به مشکلات باشگاه اشراف دارند و می‌دانند که چه وضعیتی هست. مسئولان برای رفع این مشکلات برنامه‌ریزی خوبی دارند و می‌توانند کار را خیلی خوب جلو ببرند.هواداران پرسپولیس هم مطمئن باشند که ما تا آخرین نفس برای موفقیت تیم و سربلندی آنها تلاش می‌کنیم و مسئولان باشگاه هم مطمئناً تلاش چند برابری خواهند کرد تا اتفاقات خوبی برای پرسپولیس رخ بدهد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها