رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 488801

ناجا: به هیچ عنوان به افراد اجازه خروج از استان ها داده نمیشود

ساعت 24-رئیس پلیس راه ناجا گفت: در حال حاضر تمرکز بر ورودی شهرهاست و این امر با دقت و حساسیت بالا توسط همکاران ما در پلیس راهور انجام و ورودی ها کنترل می‌شود.

به گزارش ایسنا، سردار "تیمور حسینی" در خصوص محدودیت‌های تردد برای مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: در حال حاضر تمرکز بر ورودی شهرهاست و این امر با دقت و حساسیت بالا توسط همکاران ما در پلیس راهور انجام و ورودی ها کنترل می‌شود.

وی تاکید کرد: هموطنان عزیزی که در حال حاضر در منازل خود هستند به هیچ عنوان برنامه‌ریزی سفر نداشته باشند و در خانه بمانند ضمن اینکه با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، در همه خروجی‌های استان‌ها محدودیت هایی را برای تردد قائل شدیم و به هیچ عنوان به افراد اجازه خروج از استان داده نمی‌شود.

رئیس پلیس راه ناجا تصریح کرد: بنابراین با اعمال محدودیت های تردد، همکاران ما افرادی که وارد شهرها می شوند را به طور دقیق کنترل می کنند و در صورتی که فرد ساکن آن شهر باشد تنها اجازه ورود دارد.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار حسینی از شهروندان خواست با خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی همکاری های لازم را برای قطع زنجیره ویروس کرونا داشته باشند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها