رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 488803

توضیحات پلیس درخصوص تیراندازی در محدوده سبلان تهران

ساعت 24-جاشین پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری یک نفر سارق زورگیر توام با تیراندازی در محدوده خیابان سبلان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کارآگاه" داود فرد" جاشین پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح خبر گفت: در ساعت ۵ عصر روز مورخه هفتم فروردین ماه امسال، اکیپ واحد گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در خیابان سبلان به یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ به همراه سه نفر سرنشین که با سرعت سر سام آوری در حال حرکت بودند برخورد می کند.

وی ادامه داد: در همین حین واحد گشت شخصی را که از ناحیه صورت و دستها دچار جراحت شده را مشاهده که اعلام داشت: جراحت با ضربات شمشیر از سوی افراد ناشناس سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ که اقدام به سرقت اموالم نمودند، اتفاق افتاده است.

فرد افزود: بلافاصله واحد گشت بدنبال خودروی مذکور رفته که پس از رویت و استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص شد خودروی فوق دارای سابقه سرقت در روز گذشته ( ۶/۱/۹۹) می باشد.

جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: راننده خودروی مسروقه با دیدن گشت پلیس پا بر پدال گاز گذاشته و اقدام به فرار می نمایند که کارآگاهان به تعقیب خودرو موصوف پرداخته و از کلیه علائم هشداردهنده نظیرآژیر و ایست توسط بلندگو جهت متوقف ساختن خودرو استفاده نموده ولی راننده خودرو مسروقه توجهی به علائم و فرمان پلیس نداشته سپس با افزایش سرعت و حرکات مارپیچ و مخاطره آمیز و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان وارد خیابان های فرعی شده و با برخورد عمدی با خودروهای عبوری و ایجاد تصادف در یک فرصت دو سرنشین خودروی مسروقه خود را به بیرون پرتاب کرده و راننده خودروی مسروقه به فرار خود ادامه می دهد.

سرهنگ فرد اضافه کرد: سراکیپ واحد گشتی به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی و متوقف کردن خودرو با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک یک تیر به سمت لاستیک کرده و خودرو مسروقه در خیابان مدنی بر اثر ترکیدگی لاستیک عقب و برخورد با خودرو پژو ۴۰۵ متوقف شده و راننده به هویت مهران ۳۰ ساله دستگیر می گردد. در بازرسی از خودروی مسروقه یک قبضه شمشیر ، یک قبضه نیمچه و چاقو و ابزار آلات سرقت کشف و منتقل می گردد.

سرهنگ کارآگاه داود فرد در پایان گفت: با توجه به دستگیری راننده خودروی مسروقه و اعتراف به سرقت زورگیری به اتفاق همدستان متواریش در ادامه مشخص شد مهران دارای ۱۰ فقره سابقه کیفری در جرائم سرقت خودرو،سرقت موتورسیکلت،سرقت داخل خودرو و مواد مخدر در سال های اخیر بوده است، متهم با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی در جهت دستگیری همدستان متواری و کشف سایر جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها