رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 488804

چه کسانی پنجمین بسته حمایت معیشتی را دریافت میکنند؟

ساعت 24- سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی گفت: افرادی که در اسفندماه سال گذشته بسته حمایت معیشتی دریافت کردند، فروردین ماه امسال نیز جزو مشمولان خواهند بود.

div>

«حسین میرزایی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: افرادی که در لیست اسفند ماه بودند به هیچ وجه حذف نخواهند شد و بالتبع به این لیست کسی هم اضافه نخواهد شد.

وی تاکید کرد: افرادی که پیش از این نسبت به عدم دریافت بسته حمایت معیشتی اعتراض کرده بودند و در لیست مشمولان قرار نگرفته بودند و نیز افرادی که در لیست یارانه بگیران نبودند و متقاضی دریافت حمایت معیشتی هستند در خرداد ماه ۹۹ یکبار دیگر بررسی و وسع سنجی می شوند.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی افزود: پس از بررسی اعتراض افراد چنانچه واجد شرایط باشند و مشمول شوند، به لیست اضافه می شوند.

وی تصریح کرد: آزمون وسع در خرداد ماه امسال برای مشمولین و متقاضیان جدید اجرا می شود و لیست مشمولین یکبار دیگر بروزرسانی می شود.

میرزایی گفت: تاریخ واریز کمک حمایت معیشتی توسط سازمان برنامه و بودجه مشخص خواهد شد. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تنها مسوول شناسایی مشمولان است و امورات مرتبط با واریز توسط سازمان برنامه و بودجه انجام می شود.

براساس اعلام سازمان برنامه و بودجه مرحله پنجم کمک‌های معیشتی دولت و اولین واریزی در سال ۹۹ ساعت ۲۴ یکشنبه (۱۰ فروردین) به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

مبلغ پرداختی بابت طرح حمایتی معیشتی دولت به خانوارهای یک نفره ۵۵ هزار تومان، ۲ نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان واریز می شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها