رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 488808

پاسخ سفیر انگلیس به مقتدا صدر درباره کرونا و ازدواج همجنس گراها

ساعت 24-«استفان هیکی» سفیر انگلیس در عراق به توییت روز شنبه مقتدا صدر در مورد مصیبت انتشار کرونا و ازدواج همجنس گرایان پاسخ داد.

به گزارش ایرنا صدر در توییت تازه خود اظهار داشت که یکی از مسایل مصیبت بار که منجر به شیوع «وبای کرونا» شده، قانونگذاری ازدواج های همجنس گرایی است.

مقتدا صدر رهبر «جریان صدر» و حامی فراکسیون پارلمانی «سائرون» در رشته توییت هایی با عنوان «پیام آسمان درباره کرونا» این ویروس را علیه نشر همجنس گرایی دانست.

وی در این توییت با عنوان «پیام دوم آسمان» نوشت: یکی از مسائل مصیبت بار که باعث همه پیری «وبای کرونا» شده، قانونگذاری ازدواج های همجنس گرایی است.

صدر از همه کشورهای جهان خواست که این قانون را هرچه زودتر و بدون تعلل به نشانه پشیمانی از گناهان، لغو کنند.

به دنبال انتشار این توییت ساعاتی بعد سفیر انگلیس در بغداد خطاب به صدر نوشت: بگذارید طبق توصیه پزشکی کار کنیم و قانون همجنس گرایان را تغییر نخواهیم داد.

استفان هیکی در پاسخ به مقتدا صدر گفت: از شما که با کشورهایی مانند انگلیس در سایت ها و شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار کردید، متشکریم؛ ما در این زمان بحرانی نیاز به همکاری و ارتباط بیشتر بین کشورها داریم؛ اما انگلیس قانون خود را در مورد ازدواج برابر (همجنس گراها) که ما به آن افتخار می کنیم، تغییر نخواهد داد.

هیکی ادامه داد: در مقابل، بهتر است بر روی توصیه های پزشکی و علمی برای پیروزی در نبرد با کرونا کار کنید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها