رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 488853

ژاوی: آماده برعهده گرفتن هدایت بارسلونا هستم

ساعت 24-سرمربی السد قطر از آمادگی خود برای برعهده گرفتن هدایت بارسلونا سخن به میان آورد. او همچنین گفت که می‌خواهد نیمار را برگرداند.

به گزارش مارکا، ژاوی بعد از جدایی از بارسلونا راهی السد قطر شد و الان هدایت این تیم را برعهده دارد. او دوست دارد که روزی هدایت آبی اناری ها را برعهده گیرد.

ژاوی گفت: من به صراحت سخنم را می گویم. می خواهم به بارسلونا برگردم. بی صبرانه در انتظار این ماموریت هستم. شاید چند سال قبل من شایسته این پست نبودم اما الان در زمینه مربیگری تجربه خوبی به دست آورده ام. براین باور هستم که می توانم با بازیکنان ارتباط برقرار کنم و آموزش های لازم را به آنها انتقال دهم. در صورت هدایت بارسلونا به مسئولان این تیم خواهم گفت که می خواهم از صفر شروع کنم و تصمیم گیرنده اصلی باشم.

او ادامه داد: اینکه بعضی از رسانه ها گمانه زنی هایی درباره مذاکره من با باشگاه منتشر می کنند برایم مهم نیست و مشکلی با آن ندارم. من چیزی را پنهان نمی کنم. دوست دارم با کسانی که وفادار به باشگاه هستند کار کنم. نباید هیچ فرد خائن و فاسدی اطراف نیمکت باشد. دوست دارم که بعضی از بازیکنان سابق مثل کارلوس پویول به باشگاه برگردند.

ستاره سابق بارسلونا در ادامه صحبت های خود گفت: من به تنهایی تصمیم نمی گیرم و حتی در السد هم مشاورانی دارم که به من کمک می کنند اما حرف نهایی را خودم می‌زنم. یوهان کرایف پیش از این به من گفت که بارسلونا دنبال من خواهد آمد. او توصیه هایی داشت. می خواهم که با همه همکاری خوبی داشته باشم. به هیچ وجه اجازه نخواهم داد به کسی که دلش با ما نیست در رختکن باشد.

ژاوی درباره شرایط کنونی بارسلونا گفت: یوردی آلبا بهترین مدافع چپ جهان است و جرارد پیکه هم بهترین مدافع آخر. بوسکتس بهترین هافبک دفاعی جهان است و مسی که بهترین بازیکن جهان است. می توانیم به این بازیکن دی یونگ و آرتور را اضافه کنیم. این دو بازیکن بسیار خوب هستند و می توانند تا ۱۰ سال دیگر در بارسلونا بدرخشند.

او افزود: من اگر هدایت بارسلونا را برعهده گیرم نیمار را برخواهم گرداند. دوست دارم که این بازیکن در تیم من باشد. او از نظر فنی بسیار خوب است. بارسلونا مثل بایرن مونیخ نیاز به بازیکنان کناری خوبی دارد. سانچو و گنابری بازیکنانی هستند که می توانند به تیم کمک کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها