رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 488861

پبشنهاد تندگویان برای ذخیره وام افرادی که زیر 18 سال ازدواج می‌کنند

وام ازدواج 50 میلیون تومان شد

ساعت 24-معاون ساماندهی امور جوانان با اشاره به افزایش مبلغ وام ازدواج به 50 میلیون تومان، پیشنهاد کرد که این مبلغ برای افراد زیر 18 سالی که ازدواج می‌کنند تا رسیدن به سن بالای 18 سال با هدف امکان انجام معاملات بانکی توسط خودشان حفظ شود.

به گزارش ایسنا ، محمدمهدی تندگویان با بیان اینکه در آمار سال گذشته افرادی با سن بالای 55 و 60 سال وجود داشتند که وام ازدواج را دریافت کرده اند و تعداد آنها هم به صورت افزایشی بود، گفت: نظر ما برای قانونگذاران این بود که جامعه ای را که می خواهیم در آن افزایش ازدواج شکل بگیرد و جامعه هدف واقعی ما هستند، رنج سنی از 18 سال به بالا باشند.

وی افزود: در واقع آنها که صاحب شغل هستند، امکان بازکردن حساب در بانک را دارند و عملا مزدوجینی هستند که به طور جدی وارد زندگی می‌شوند.

معاون امور جوانان با تاکید بر اینکه ما نمی‌گوییم اگر فردی زیر 18 سال ازدواج کرد وام دریافت نکند، تصریح کرد: بلکه می گوییم این افراد سهمشان تا سن 18 سالگی محفوظ باقی بماند تا خودشان قدرت انجام معاملات بانکی را داشته باشند.

به گفته تندگویان برای سال آتی طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی وام ازدواج 50 میلیون تومان شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در یک برنامه رادیویی با اشاره به اینکه در معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان امروز بالای 3 هزار تشکل جوانان وجود دارد که در کل کشور مشغول ارائه خدمات در حوزه های مختلف اجتماعی هستند، اظهار کرد:در ابتدای این دولت مجموعا در کشور زیر 100 تشکل وجود داشت که امروز تا این تعداد رسیده است که دستاورد بزرگی در حوزه جوانان است.

تندگویان ادامه داد: یکی از اقدمات این تشکل‌ها و جوانان ایران که از همه آنها سپاسگزارم این است که آنها در همه اتفاقات کشور در کنار دولت و حتی جلوتر از دولت با کمک مردم و خیرین و حمایت وزارت خانه حضور داشته اند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها