رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 489547

ابتلای ۱۵۶۶ نفر به کرونا در همدان صحت دارد؟

ساعت 24-معاون دانشگاه علوم بهداشتی همدان گفت: انتشار خبری مبنی بر ابتلای یک هزار و ۵۶۶ نفر به ویروس کرونا در استان‌ همدان کذب است.

style="text-align:justify">منوچهر کرمی اظهار داشت: مراجعه بیماران با علائم تنفسی به مراکز درمانی صرفا به معنای ابتلای آن ها به کرونا ویروس نیست.

وی با بیان اینکه این روزها حساسیت مردم بالا رفته و با مشاهده هرگونه علامتی احساس خطر کرده و به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند، ابراز کرد: درصد زیادی از این مراجعان دارای بیماری‌هایی مانند آسم و سرماخوردگی بوده و ارتباطی با کرونا ندارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم بهداشتی همدان گفت: تاکنون 1566 مورد بیمار تنفسی و مشکوک به کرونا در بیمارستانها و مراکز 16 ساعته کل استان همدان ویزیت شده اند.

وی با بیان اینکه براساس دستور وزارتخانه اجازه انتشار آمار مبتلایان به کرونا ویروس را نداریم، تصریح کرد: انتشار آمار هیچ فایده‌ای برای مردم ندارد و فقط آن ها با به رعایت موارد بهداشتی و ایمنی دعوت می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، ساعاتی پیش خبری مبنی بر ابتلای یک هزار و 566 نفر به ویروس کرونا در برخی رسانه های استان‌همدان منتشر شد که معاون بهداشتی همدان این خبر را تکذیب کرد.

تسنیم
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها