رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 489585

بیش از ۶۹ هزار حلقه لاستیک در کردستان توزیع شد

ساعت24 -معاون حمل و نقل اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: از ابتدای طرح توزیع لاستیک تاکنون ۶۹ هزار و ۴۲۴ حلقه لاستیک در این استان توزیع شده است.

تایر های بی مصرف در نوادا
سیدعبدالرحمن حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد لاستیک به نرخ دولتی از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت تامین و در نوبت‌های مختلف در اختیار رانندگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر استان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه روند توزیع لاستیک به رانندگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر استان همزمان با کشور اواخر تیر ۱۳۹۷ شروع شده است، افزود: در این مدت ۶۵ هزار و ۵۰۴ حلقه لاستیک کامیون باری، ۲ هزار و ۸۱۴ حلقه لاستیک اتوبوسی و یک هزار و ۱۰۶ حلقه لاستیک مینی بوسی در اختیار این ناوگان قرار گرفته است.

توزیع لاستیک وارداتی در راستای تحقق مطالبات به حق رانندگان ناوگان حمل و نقل از سوی دولت در سراسر کشور انجام می‌شود و در هر نوبت توزیع حدود ۱.۵ درصد از سهمیه کشور به ناوگان این استان تخصیص داده می‌شود.

سالانه در این استان ۴۱ هزار حلقه لاستیک در ناوگان حمل و نقل باری و مسافر مصرف می شود که ۳۱ هزار حلقه آن مربوط به ناوگان باری و ۱۰ هزار حلقه نیز نیاز ناوگان مسافری است.

کردستان درای یک پایانه بار در شهر سنندج و یک پایانه سیمان در شهرستان بیجار و ۷۰ شرکت و موسسه حمل و نقل کالا است، تعداد ناوگان بار طبق آمار ثبتی دارندگان کارت هوشمند پنج هزار و ۶۰۸ دستگاه و تعداد رانندگان بار آن نیز یک هزار و ۱۲۳ نفر است.

این استان دارای ۱۲ پایانه مسافری شامل سنندج، بیجار، قروه و دیواندره هر کدام ۲ پایانه و شهرستان های مریوان، دهگلان، کامیاران و سقز هر کدام یک مورد است.

در این استان ۲۶ شرکت حمل و نقل مسافر، ۱۲ شرکت و موسسه اتوبوسرانی و مینی بوسرانی و ۱۲ شرکت سواری به همراه ۶۷ موسسات و نمایندگی شعبه وجود دارد که ناوگان مسافری آن یک هزار و ۹۳۷ و چهار هزار و ۶۸ راننده مسافر است.

منبع:ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها