رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 489630

پیشنهاد متفاوت برای برگزاری جلسات علنی مجلس: هیچ کدام از نمایندگان یک ماه از ساختمان مجلس خارج نشده و به خانه‌هایشان نروند

ساعت 24-عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی جزئیاتی از پیشنهاد جدید تعدادی از نمایندگان برای نحوه برگزاری جلسات علنی پارلمان در شرایط بحران کرونا را تشریح کرد.

اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به برخی پیشنهادات مطرح شده از سوی تعدادی از نمایندگان درباره نحوه حضورشان در مجلس در شرایط بحران کرونا، گفت: تعدادی از نمایندگان پیشنهاد کرده‌اند برای تسریع در روند برگزاری جلسات علنی پارلمان، هیچ کدام از آنها به مدت یک ماه از ساختمان مجلس خارج نشوند و به خانه هایشان نروند.

وی افزود: طبق این پیشنهاد، نمایندگان خواهان این هستند که به مدت یک ماه و نهایتا تا فروکش کردن اپیدمی کرونا، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا در مجلس حضور داشته باشند و جلسات مجلس و کمیسیون ها نیز طبق روال به صورت حضوری برگزار شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه پیشنهاد نمایندگان برای حضور یک ماهه در ساختمان مجلس در هیئت رئیسه مورد بررسی قرار خواهد گرفت، تاکید کرد: در صورتی که این پیشنهاد مورد تصویب هیئت رئیسه مجلس قرار گیرد، می‌بایست اکثریت نمایندگان نیز با آن موافقت کنند.

رنجبرزاده در پایان خاطرنشان کرد: در شرایط بحران کرونا و تعطیلی جلسات حضوری مجلس، تعداد زیادی از نمایندگان خواهان برگزاری جلسات علنی و ایجاد سازوکارهایی به این منظور بوده‌اند که احتمالا تصمیماتی در این زمینه اتخاذ شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها