رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 490085

بارش‌ها در این استان‌ها ادامه دارد

ساعت 24-مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در روز شنبه (۲۳ فروردین ماه) در بیشتر استان‌های کشور به جز هرمزگان، سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان بارش‌ها ادامه خواهد داشت.

صادق ضیاییان با اشاره به اینکه امروز (۲۲ فروردین ماه) در غالب استان‌های کشور به‌جز هرمزگان، سیستان و بلوچستان و جنوب فارس بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و در مناطق مستعد ریزش تگرگ پیش‌بینی می‌شود، اظهارکرد: بارش در مناطق کوهستانی البرز مرکزی و زاگرس مرکزی به شکل برف است و این وضعیت فردا (۲۳ فروردین ماه) در غالب استان‌های کشور به‌جز هرمزگان، سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان ادامه دارد.

وی افزود: یکشنبه (۲۴ فروردین ماه) در استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، جنوب و شمال غرب بارش باران گاهی به شکل رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد و در سواحل شمالی بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود. دوشنبه (۲۵ فروردین ماه) نیز علاوه بر این مناطق در مناطقی از مرکز کشور و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غربی رگبار پراکنده باران رخ می‌دهد.

ضیاییان ادامه داد: روز سه شنبه (۲۶ فروردین ماه) بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد در جنوب کشور و دامنه‌های البرز مرکزی و غربی رخ می‌دهد.

به گفته وی روزهای امروز و فردا (۲۲ و ۲۳ فروردین ماه) در جنوب، مرکز، شرق و شمال شرق کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد و خلیج فارس نیز طی سه روز اینده مواج پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۳ فروردین‌ماه) ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد با حداقل دمای۷ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و روز یکشنبه (۲۴ فروردین‌ماه) نیمه ابری و وزش باد گاهی همراه با بارش پراکنده با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها