رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 496865

پیام تسلیت برای درگذشت صدیقه کیانفر

ساعت24 - مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت و نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شورای ارزشیابی هنرمندان درگذشت صدیق کیانفر، بازیگر پیشکسوت را تسلیت گفت.

سینما
style="text-align:right">مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت و نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شورای ارزشیابی هنرمندان درگذشت صدیق کیانفر، بازیگر پیشکسوت را تسلیت گفت.

سیدمحمد طباطبایی حسینی با صدور پیامی درگذشت صدیقه کیانفر، بازیگر سینما، تلویزیون و رادیو و عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت را تسلیت گفت.

پیام تسلیت برای درگذشت صدیقه کیانفر

متن این پیام تسلیت به شرح زیر است:

درگذشت بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و رادیو سرکار خانم صدیقه کیانفر در روزگاری که فاصله اجتماعی اگرچه نتوانسته دل‌ها را دور کند اما دیدارها را دیر و دچار تاخیر کرده است تاثری مضاعف بر دل نهاد. آن زنده‌یاد با نقش‌آفرینی در فیلم‌ها و سریال‌های خاطره‌انگیزی تصویر خود را در ذهن مخاطب ماندگار کرده است.

یکی از مهمترین ویژگی‌های هنری ایشان، حضور در همه عرصه‌های هنرهای نمایشی است؛ سینما، تلویزیون، رادیو و تئاتر. مرحومه صدیقه کیانفر در سال‌های اخیر در نهمین دهه زندگی خود بر روی صحنه تئاتر حضور یافته و با نسل جوان همکاری کردند که نشان از توان هنری و انگیزه و دغدغه‌مندی ایشان داشت.

اینجانب درگذشت عضو محترم و فعال موسسه هنرمندان پیشکسوت را به هنرمندان عزیز و خانواده محترم به ویژه فرزند عزیزشان تسلیت گفته و از درگاه پروردگار متعال برای آن مرحومه مغفرت و برای بازماندگان صبر مسئلت می‌کنم.

صدیقه کیانفر، بازیگر پیشکسوت صبح امروز (دوشنبه، پنجم خردادماه) در منزل شخصی خود به علت ایست قلبی درگذشت.

این هنرمند پیشکسوت متولد ۱۳۱۱ بود و فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۳۶ در رادیو شروع کرده بود.

او در مجموعه‌های «بچه‌های کوچه دوستی»، «کیمیا»، «بی‌گناهان»، «آوای باران»، «میوه ممنوعه»، «همه بچه‌های من» و ... ایفای نقش کرده بود.

همچنین ایفای نقش در فیلم‌های سینمایی همچون «هامون»، «مستأجر»، «همسر»، «آپارتمان شماره ۱۳»، «آن سوی آینه» و ... در کارنامه حرفه‌ای زنده‌یاد کیانفر دیده می‌شود.

منبع:ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها