رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 496877

یک هزار و ۵۰۰ بسته غذایی در سرپل‌ذهاب توزیع شد

ساعت24 -یک هزار و ۵۰۰ بسته غذایی با اجرای رزمایش مواسات و همدلی و کمک‌های مومنانه به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) روز دوشنبه بین نیازمندان سرپل‌ذهاب توزیع شد.

سبد کالا
مدیرکل کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) استان کرمانشاه در حاشیه اجرای این رزمایش در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: کمیته امداد در اجرای فرمایشات رهبر انقلاب در راستای کمک های مومنانه به نیازمندان وارد میدان شده است.

محسن رخصی افزود: در ماه مبارک رمضان ۳۰ آشپزخانه مهدوی در استان کرمانشاه راه اندازی شده که بیش از ۱۵۰ هزار پرس غذای گرم را پخت و بین نیازمندان توزیع کرده است.

وی اظهارداشت: در همین راستا از محل کمک های خیرخواهانه و مومنانه و مردم نیکوکار استان، ۵۰ هزار سبد موادغذایی حمایتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شده که از همه خیران نیکوکار قدردانی می کنم.

وی تصریح کرد: کمک های مومنانه همچنان ادامه دارد و امید است که خیران و مومنان نیکوکار از کمیته امداد حمایت کرده و همچنان با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود درکنار کمیته امداد ایستاده و یار و همراه ما باشند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) سرپل ذهاب نیز گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان در لبیک به ندای رهبر انقلاب رزمایش کمک های مومنانه را در شهرستان سرپل ذهاب اجرا شد.

علی اکرم منصوری افزود: ۶ هزار بسته موادغذایی از ابتدای این طرح دربین نیازمندان توزیع شده است که یک هزار و ۵۰۰ بسته آن امروز در بین مددجویان کمیته امداد سرپل ذهاب توزیع شد.

وی ادامه داد: طی ماه مبارک رمضان ۱۲ هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه مهدوی پخت و در بین نیازمندان استان توزیع شد.

منصوری گفت: کمک های مومنانه کمیته امداد به نیازمندان شهرستان همچنان ادامه خواهد داشت تا منویات رهبری معظم انقلاب محقق شود.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد که سه هزار و ۴۰۰ خانوار آن در قالب هشت هزار و ۷۶۴ تن زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان هستند.

منبع:ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها