رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 496997

هشدار قاطعانه فرمانده نیروی دریایی سپاه /شناور حامل قاچاق را در دریا به آتش می کشیم /شوخی نداریم

ساعت24-فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: به قاچاقچیان کالا و سوخت که نظام اقتصادی کشور را به چالش می‌کشند، هشدار می‌دهیم که در صورت تداوم این راه، شناورهای‌ حامل قاچاق را با خارج کردن خدمه آن به آتش می‌کشیم.

سردار علیرضا تنگسیری در بازدید از کشفیات یگان‌های دریایی سپاه در روزهای اخیر در پیرامون جزیره قشم در خلیج فارس اظهار کرد: قاچاقچیان با وارد کردن کالاهایی که نمونه داخلی آنها در کشور در حال تولید است، به نظام اقتصادی کشور ضربه وارد کرده و موجب تعطیلی کارخانجات ما و واحدهای تولیدی داخلی می‌شوند. برای ما قابل قبول نیست که جوانان ما از ناحیه قاچاق بیکار شوند و ارز کشور برای قاچاق کالا از کشور خارج شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تأکید بر این که پیام ما به قاچاقچیان آن است که با آنها شوخی نداریم و مبارزه ما در این زمینه جدی‌تر از هر زمان دیگری است، افزود: قاچاقچان اگر مجددا بخواهند دست به قاچاق بزنند، خدمه شناورها را بیرون می‌کشیم و شناورهای آنان را با کل کالاهایشان در دریا آتش خواهیم زد.

سردار تنگسیری با اشاره به حمایت برخی از مسؤولان کشورهای همسایه از قاچاق کالا به کشورمان، تصریح کرد: مبارزه با صید ترال، مبارزه با قاچاق کالا و مبارزه با قاچاق سوخت را به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های نیروی دریایی سپاه با جدیت پیگیری خواهیم کرد و دشمنانی یک مبارزه سیاسی و اقتصادی را با موضوع قاچاق با ما شروع کرده‌اند، بدانند عزم ما در برخورد با قاچاق جزم است و اجازه نخواهیم داد که قاچاق، ریشه‌های اقتصاد کشور را مورد ضربه قرار دهد.

با حضور سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و سردار غلامشاهی فرمانده منطقه یکم دریایی این نیرو، کشفیات یگان‌های دریایی سپاه در حوزه مبارزه با قاچاق کالا که بسیاری از آنها از کالاهای غیرمجاز بودند، به آتش کشیده شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها