رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 497000

آموزش کامل تعمیرات موبایل با بهترین کیفیت فقط در آموزشگاه فنون برق

رپورتاژ تبلیغی / آموزش تعمیرات موبایل دوره ای درآمدزا است که به دلیل افزایش کاربرد موبایل و تقاضا برای تعمیرات آن از بازار کار عالی و پردرآمدی برخوردار است. آموزشگاه فنون برق دوره آموزش تعمیرات موبایل را با هدف تربیت متخصصانی حرفه ای که از دانش و تجربه کافی در این زمینه برخوردار می باشند برگزار می نماید.

dir="RTL" style="text-align:justify">امروزه زندگی جامعه ما با تلفن همراه پیوند خورده و اکثر افراد برای ارتباط، دریافت اخبار، امورات کاری، ثبت خاطرات خود و غیره از این وسیله استفاده می کنند. تلفن های همراه به مانند سایر لوازم الکترونیکی پس از یک دوره کاری و یا بر اثر اتفاقات مختلف دچار خرابی و استهلاک می شوند. در این حالت نیاز به تعمیرکار حرفه ای موبایل بسیار احساس می شود، افرادی که از طریق شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاهی حرفه ای کلیه مهارت های لازم برای تعمیرات انواع موبایل را فراگرفته و می توانند تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری انواع موبایل اندروید و آیفون را انجام دهند.

آموزشگاه فنون برق بهترین مرجع اموزش تعمیرات موبایل در کشور است که به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای به آموزش تخصصی تعمیرات موبایل می پردازد. این آموزشگاه به صورت کاملا عملی و تخصصی صفر تا صد مباحث مربوط به تعمیرات موبایل را آموزش داده و کارآموزان را وارد بازار کار می نماید.

در این آموزشگاه کارآموزان با در اختیار داشتن گوشی کلیه مباحث آموزشی را به صورت عملی تمرین کرده و به همین دلیل به راحتی و بدون ترس و استرس می توانند پس از پایان دوره آموزشی وارد بازار کار شوند. در پایان دوره آموزشی نیز مدرک معتبر فنی حرفه ای در اختیار کارآموزان قرار گرفته که از طریق آن می توانند در استخدام شرکت ها و نمایندگی های تعمیرات موبایل درآمده و از این طریق درآمدزایی داشته باشند.

در دوره تعمیرات موبایل فنون برق چه مباحثی آموزش داده می شود؟

در این دوره آموزشی کلیه مباحث مربوط به تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری انواع موبایل اندروید و آیفون آموزش داده می شود. برخی از سرفصل های آموزشی در این دوره عبارتند از:

· آموزش رفع مشکل آنتن ندادن موبایل

· آموزش تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی

· آموزش رفع مشکلات مربوط به صدا در موبایل

· آموزش رفع مشکلات بلوتوث موبایل

· آموزش تعمیر و تعویض هارد موبایل

· آموزش تعمیرات آی سی موبایل

· آموزش تعمیر و تعویض دوربین موبایل

· آموزش رفع مشکلات هنگ کردن گوشی

· آموزش رفع مشکلات مربوط به روت و بوت گوشی

· و بسیاری از دیگر مباحث مرتبط با تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل

آموزشگاه فنون برق علاوه بر دوره تعمیرات موبایل دوره های تخصصی دیگری در زمینه برق و الکترونیک برگزار می نماید. آموزش تعمیرات لپ تاپ، آموزش تعمیرات لوازم خانگی، آموزش تعمیرات و نصب پکیج و کولر، آموزش پی ال سی، آموزش برق ساختمان و صنعتی برخی از دوره های پرطرفدار این آموزشگاه است که هر ماه کارآموزان بسیاری در این دوره های ثبت نام کرده و راهی بازار کار می شوند.

در ادامه به صورت مختصر به بررسی این دوره ها می پردازیم:

آموزش تعمیرات لپ تاپ

دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ یک دوره تخصصی و کاربردی است که هدف از برگزاری آن تربیت افرادی است که بتوانند امورات سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ های مختلف را انجام دهند. ما در دنیایی زندگی می کنیم که تکنولوژی تا پوست و استخوان جامعه ما نفوذ کرده و انجام امور بدون داشتن لپ تاپ و موبایل سخت بوده و همین مساله باعث رشد تعداد لپ تاپ های موجود در جامعه شده است.

با این تفاسیر می توان تعمیر لپ تاپ را یکی از شغل های مورد نیاز جامعه دانست که صف های طولانی مراکز تعمیراتی لپ تاپ گواهی بر خلاء تعمیرکار در این حوزه است. در نتیجه می توان طی نمودن دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ را یک راه مناسب برای ورود به بازار کار این رشته دانست.

آموزش تعمیرات لپ تاپ فنون برق یک دوره تخصصی است که به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی زیر نظر اساتید با تجربه و متخصص برگزار شده و کارآموزان را برای ورود به بازار کار تعمیرات لپ تاپ هدایت می کند. در این دوره کلیه مباحث مرتبط با تعمیرات لپ تاپ در کارگاه های مجهز و به صورت کاملا عملی به کارآموزان آموزش داده می شود.

آموزش برق صنعتی یک دوره موفق و درآمدزا

آموزش برق صنعتی از دیگر دوره های آموزشی در آموزشگاه فنون برق است امروزه تابلو برق جز جدایی ناپذیر تمامی کارخانجات، واحدهای پتروشیمی، پالایشگاهی، صنایع سبک و سنگین، واحدهای مسکونی، اداری، تجاری می باشد و به همین دلیل از بازار کار عالی برخوردار بوده و کارآموزان بسیاری در این دوره ثبت نام کرده و خود را برای ورود به بازار کار آماده می کنند.

در این دوره کارآموازن با تاسیسات الکتریکی مختلف مثل سیستم های برق مسکونی، صنعتی، ارتباطی، امنیتی و غیره که مرتبط با برق صنعتی است آشنا شده و در زمینه اجرای آنها تخصص می یابند. آموزش طراحی، رسم، سیم بندی و تست مدارات فرمان و قدرت، آشنایی کامل با اصول عملکرد و ساختمان داخلی الکترو موتورهای چند فاز، آشنایی با اصول طراحی تابلوها و عیب یابی مدارها و.... برخی از سرفصل های آموزشی در این دوره می باشد.

در نهایت این افراد به عنوان یک برقکار صنعتی به بازار کار ورود می کنند. برق صنعتی گستردگی زیادی دارد و افراد برای توانمند شدن در آن لازم است در مراکز حرفه ای به صورت تجربی و علمی آن را فرا بگیرند در نتیجه شرکت در دوره آموزش برق صنعتی آموزشگاه فنون برق یک فرصت مناسب است. همچنین امروزه برای استخدام در شرکت های مرتبط با این حوزه و یا کار آزاد در جامعه نیاز به یک مدرک شغلی معتبر است که در نتیجه می توان با شرکت در دوره های برق صنعتی این آموزشگاه به این شرایط مهم دست یافت.

آموزش تعمیرات لپ تاپ، تعمیرات موبایل و دوره آموزش برق صنعتی با استانداردهای روز و به کمک بهترین اساتید و تجهیزات آموزشی در مجتمع فنون برق برگزار می شوند. این مجتمع آموزشی هر ساله چند هزار نیروی کاری در حوزه های مختلف آموزشی می دهد که اکثر آنها به عنوان نیروی متخصص در استخدام شرکت های حرفه ای و بزرگ در می آیند. دلیل این موضوع برگزاری دوره ها با بالاترین سطح علمی است.

تمامی افرادی که دوره های برق و الکترونیک را در این مرکز آموزش می بینند به صورت علمی و تجربی، و با حضور در کارگاه های واقعی، با این رشته آشنا می شوند و تخصص های آنها را فرا می گیرند. مجتمع فنون برق برای این دوره ها مناسب ترین شهریه را دریافت می کند. افراد علاقه مند از سراسر کشور می توانند برای ثبت نام در دوره های آموزشگاه فنون برق به آدرس اینترنتی www.fonoonbargh.com مراجعه نمایند یا با شماره 02166576476 تماس حاصل نمایند.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها