رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 497149

چه اتفاقی مسی را در روزهای قرنطینه به شدت ناراحت کرد؟

ساعت24-مهمترین اتفاق برای مهاجم بارسلونا در سال ۲۰۲۰ بازی کردن در کوپا آمه‌ریکا بود.

به گزارش آس، روانشناسی در ورزش چند سال است که مورد توجه قرار گرفته است. ورزشکاران هر روز به آمادگی ذهنی اهمیت بیشتری می‌دهند چون می تواند روی عملکردشان تاثیر بگذارد. آنها می توانند بهترین عملکرد را برابر مشکلات ناگهانی در جریان بازی داشته باشند. این ذهنیت اغلب مواقع با بازیکنان بزرگ تعریف می شود و لیونل مسی جزو آنهاست. ستاره بارسلونا درباره چالش هایش صحبت کرد. مهاجم آرژانتینی درباره بحران کرونا گفت: هیچ‌کس انتظار چنین چیزی را نداشت. هرگز تصور نمی کردم در سطح جهانی چنین تاثیری داشته باشد. زندگی یا کار کردن با این محدودیت آسان نیست، حتی در چنین شرایط متفاوت و خاصی.

حرفه مسی تحت تاثیر این همه گیری قرار گرفته و مسی به دنبال وفق دادن خود با شرایط جدید از جمله برگزاری بازی‌ها پشت درهای بسته است. کاپیتان بارسا اظهار کرد: بازی کردن در ورزشگاه بدون تماشاگر چالش هایی را به وجود می آورد. از لحاظ گروهی تفاوتی برای آمادگی ایجاد نمی کند و باید خود را برای بازی ها آماده کنیم. چنین شرایطی را در یک بازی خانگی تجربه کردم و روی من تاثیر گذاشت. برای من خیلی عجیب بود. با این حال در شرایطی که قرار داریم بازی کردن پشت درهای بسته عادی است.

با وجود این که لالیگا از سر گرفته نشده است و بارسلونا همچنان صدرنشین است برای مسی یک شروع دوباره محسوب می‌شود. ستاره آرژانتینی در این رابطه گفت: زمانی که بازی کردن را از سر بگیریم یک شروع دوباره خواهد بود. پیش از آغاز رقابت ها فرصت آماده سازی داشتیم. از طرفی بازیکنانی که آسیب دیده بودند بهبود یافتند. از لحاظ تکنینی در همان فصل قرار داریم اما به نظرم همه تیم‌ها و بازیکنان در شرایط متفاوتی آن را تجربه خواهند کرد.

بازیکن شماره ۱۰ بارسا ارتباط با باشگاه و بازگشت به تمرینات را مهم می داند. تنها موضوعی که او را ناراحت کرد از دست دادن فرصت بازی با تیم ملی در کوپا آمه‌ریکا بود (این رقابت‌ها به خاطر بحران کرونا یک سال به تعویق افتاد). مسی درباره این اتفاق گفت: کوپا آمه ریکا برای من مهمترین اتفاق امسال بود و اشتیاق زیادی برای حضور دوباره در این رقابت‌ها داشتم. زمانی که متوجه تعویق این بازی‌ها شدم به شدت ناراحت شدم. با این حال دلیلش را کاملا درک کردم.

توقف فوتبال اشتیاق ستاره آرژانتینی را برای بازگشت به میادین کم نکرده است. او در این رابطه اظهار کرد: بدون شک در شروع عجیب خواهد بود اما اشیاق زیادی برای بازگشت به میادین دارم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها