رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 497257

هوای اهواز به ۴۶ درجه میرسد/ باد و ابر در آسمان تهران

ساعت 24-یک کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی سراسر کشور در سه روز آینده پرداخت.

هواشناسی
کبری رفیعی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی سراسر کشور در آخر هفته پرداخت و گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی در ساعات بعدازظهر امروز و فردا در مناطقی از شمال غرب کشور، سواحل دریای خزر بارش باران پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در روز شنبه هم انتظار داریم که در سواحل دریای خزر بارش‌های پراکنده باران رخ دهد، اما در سایر مناطق کشور با جوی آرام روبه‌رو هستیم.

رفیعی با اشاره به افزایش نسبی دما در هفته آتی تصریح کرد: طی سه روز آینده پدیده غالب در نوار شرقی کشور به ویژه در شمال سیستان و بلوچستان و منطقه زابل با وزش شدید باد همراه است که خیزش گرد و خاک هم دور از انتظار نخواهد بود.

وی ادامه داد: در روزهای یکشنبه و دوشنبه در بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف و جوی آرام را خواهیم داشت.

رفیعی خاطرنشان کرد: از نظر شرایط جوی، تهران امروز آسمانی صاف همراه با وزش باد روبه‌رو خواهد شد که در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر همراه است. همچنین بیشینه دما در تهران ۳۶ درجه سانتیگراد و کمترین دما به ۲۷ درجه سانتیگراد می‌رسد.

این کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: در میان مراکز استانی کمترین دما امروز به شهرکرد با ۸ درجه سانتیگراد، همدان با ۹ درجه سانتیگراد و سنندج با ۱۰ درجه سانتیگراد و بیشترین دما در روز گذشته به استان‌های اهواز با ۴۶ درجه سانتیگراد و قم با ۴۱ درجه سانتیگراد تعلق داشت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها