رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 497259

تمام شهرهای استان مازندران در وضعیت زرد و قرمز کرونایی

ساعت 24- رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه تقریبا تمام شهرهای استان در وضعیت زرد و قرمز قرار دارند، گفت: اگر ورود مسافران همچنان ادامه یابد و دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت نشود ما شاهد افزایش بیشتر بیماران کرونایی خواهیم بود.

خبر
دکتر سیدعباس موسوی، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۶۶ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: در همین مدت تعداد ۷۶ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون ۲۳۵ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

این مسوول با اشاره به اینکه تقریبا تمام شهرهای استان در وضعیت زرد و قرمز قرار دارند، تصریح کرد: اگر ورود مسافران به استان مازندران همچنان ادامه یابد و دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت نشود ما شاهد افزایش بیشتر بیماران کرونایی خواهیم بود.

موسوی با تاکید بر اینکه انتظار این است هموطنان از سفرهای غیرضروری به استان پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: مردم بهداشت فردی و فاصله ایمن را رعایت کنند و در واحدهای مختلف صنفی، تجاری و ورزشی نیز دستور العمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی الزاما اجرا شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها