رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 497279

واکنش سانیول به شایعه حضور در تیم ملی ایران

ساعت24-ویلی سانیول، بازیکن و کمک‌مربی سابق بایرن‌مونیخ، شایعه مذاکره‌اش با فدراسیون فوتبال ایران برای قبول سرمربیگری تیم ملی را رد کرد.

لامین درامی (lamin drame) مدیر برنامه‌های سانیول در پیامی اختصاصی که به‌دست همشهری رسیده، به نقل از این ستاره سابق تیم ملی فرانسه، نوشته است: «من به‌صورت جدی هرگونه تماس با فدراسیون فوتبال ایران را تکذیب می‌کنم. این شایعات بی‌اساس بعد از مصاحبه خوب من با یک برنامه تلویزیونی، توسط منبعی در آلمان و یک رسانه فرانسوی مطرح شده است.»

به‌نظر می‌رسد اشاره سانیول به گفت‌وگوی هفته پیش او با برنامه تلویزیونی فوتبال۱۲۰ باشد که پنجشنبه‌شب‌ها از شبکه ورزش پخش می‌شود.
به‌دنبال آن گفت‌وگوی تلویزیونی، سایت فرانسوی‌زبان «فوت مرکاتو» نوشت: «سانیول در آستانه بازگشت به زمین فوتبال قرار دارد. طبق اطلاعاتی که به‌دست ما رسیده، بازیکن سابق بایرن‌مونیخ با فدراسیون فوتبال ایران تماس داشته است. ویلی سانیول که در ایران هم خیلی‌ها سوابق و شخصیت او را قبول دارند، می‌تواند سرمربی بعدی تیم سی‌و‌سوم رده‌بندی فیفا باشد، تیمی که هم‌اکنون هدایت آن بر عهده دراگان اسکوچیچ است.» سخنگوی فدراسیون فوتبال هم دیروز شایعات درباره تغییر سرمربی تیم ملی را تکذیب کرد. او به وبسایت فدراسیون گفت: «هیچ مذاکره‌ای میان فدراسیون فوتبال ایران و ویلی سانیول وجود نداشته است. تیم ملی تحت سرمربیگری دراگان اسکوچیچ به فعالیت خود ادامه خواهد داد.»
سانیول که به‌عنوان مدافع ۵۸بازی ملی برای فرانسه انجام داده، با بایرن‌مونیخ ۵بار بوندس‌لیگا و ۴بار هم جام‌حذفی آلمان را برده است. او با این تیم یک‌بار هم در فصل ۲۰۰۱-۲۰۰۰ قهرمان لیگ‌ قهرمانان اروپا شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها