رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 497284

قاچاق سوخت از درز خلاءهای نظارتی

ساعت24- فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف 2 میلیون لیتر سوخت قاچاق با همکاری پلیس امنیت اقتصادی ناجا در شهرستان "ساوه" خبر داد.

بر اساس اعلام پلیس، سردار "حسن مفخمی شهرستانی" در این‌باره گفت: در تداوم طرح های مبارزه با مخلان کلان اقتصادی، پلیس شهرستان "ساوه" در همکاری با پلیس امنیت اقتصادی ناجا از فعالیت اعضای یک باند قاچاق سازمان یافته سوخت در یکی از قطب های صنعتی این شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: در مراحل تحقیقات تخصصی کارشناسان پلیس مشخص شد که یک شرکت صنعتی که در زمینه فرآورده های روغنی فعالیت داشته با استفاده از برخی خلاءهای نظارتی در گمرک، مواد سوختی را تحت عنوان روغن های صنعتی از کشور صادر می کند.

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی خاطرنشان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیس، تیمی از ماموران پلیس شهرستان "ساوه" به همراه اکیپی از ماموران پلیس امنیت اقتصادی ناجا به این شرکت اعزام و با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، تعداد 61 دستگاه تانکر سوخت رسان در حال خروج از شهرک صنعتی شهرستان را توقیف کردند.

سردار مفخمی شهرستانی ادامه داد: با انتقال این خودروها به شرکت پخش فرآورده های نفتی و تخلیه محموله تانکرها، دو میلیون لیتر مواد سوختی با ماهیت نفت و گاز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: سه نفر از مسئولان این شرکت با دستور قضائی دستگیر شدند و در این خصوص پرونده ای تشکیل شده و در حال سیر مراحل قانونی است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها