رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 497303

کشف محموله "تریاک‌زمینی" در بیراهه

ساعت24-رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۸۷ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک در پوشش محموله سیب‌زمینی خبر داد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در این باره گفت: به دنبال دریافت گزارشهای مردمی در مورد فعالیت مجرمانه یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر و قصدش برای انتقال محموله‌ای از مواد به تهران، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و پس از تایید گزارش واصله هماهنگی لازم برای انجام عملیات با مقام قضایی نیز انجام شد.

وی با بیان اینکه متهم مقدار فراوانی تریاک را از یکی از استانهای جنوبی کشور تهیه کرده بود، اظهار کرد: این فرد قصد داشت محموله مواد مخدر را در پوشش بار سیب زمینی با یک دستگاه کامیون بنز به تهران منتقل کند.

حسنوند با اشاره رصد و تعقیب این کامیون گفت: ماموران پلیس کامیون را از مبداء تحت نظر قرار داده و در حالی که راننده قصد داشت تا با عبور از بیراهه توجه کمتری به خود جلب کند، در میانه راه از سوی ماموران متوقف شد. با توقف کامیون و بازرسی از آن ۸۷ کیلو و ۳۰۰ گرم مخدر تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در پوشش بار سیب زمینی جاساز شده بود، کشف و ضبط شد.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه راننده کامیون نیز دستگیر شد، افزود: این فرد به جرم خود اعتراف کرد و به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. همچنین تحقیقات برای دستگیری دیگر افراد مرتبط با این فرد نیز در حال انجام است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها