رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 497312

دشان: لغو لیگ فرانسه تصمیم درستی بود/ تعارض در بوندسلیگا را دوست ندارم

ساعت24-سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه به حمایت از تصمیم فدراسیون در تعطیلی و لغو لیگ این کشور پرداخت. او شرایط لیگ آلمان را هم عجیب دانست.

به نقل از لوپاریزین، لیگ فرانسه نخستین و تنها لیگ معتبر اروپایی به شمار می آید که پایان رقابت های این فصل را با قهرمانی پاری سن ژرمن اعلام کرد.

دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه در واکنش به این تصمیم گفت: به نظرم لغو لیگ تصمیم درست و مناسبی بود و باید آن را قبول کرد. رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه تنها کسی است که باید بالاتر از همه پذیرفته شود و به تصمیم او گردن نهاد. او به خوبی می داند که در چه زمانی چه تصمیمی را بگیرد.

او درباره آغاز رقابت های بوندسلیگا گفت: وضعیت در آلمان بسیار عجیب است. در داخل زمین بازیکنان با هم دیگری می شوند و برخوردهای زیادی صورت می‌گیرد اما نیمکت نشین ها هر کدام ماسک زده اند و دو متر از هم فاصله گرفته اند. به صراحت بگویم که چنین چیزی را درک نمی کنم. آیا وضعیت در نیمکت خطرناک‌تر از زمین است؟ چنین تعارضی را دوست ندارم.

دشان در پایان گفت: من با از سرگیری لیگ مخالف هستم. چرا در انگلیس و آلمان لیگ زنان لغو شد؟ چون درآمدزایی کمتری داشت و این به خوبی تفسیر گویایی از همه چیز است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها