رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 497314

الگوی بزرگ دی ماریا

ساعت24-ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن از هم‌بازی سابق خود در آرژانتین به عنوان الگوی خود یاد کرد.

به نقل از اسپورت، آنخل دی ماریا با بازیکنان بزرگی مثل لیونل مسی و کریستیانو رونالدو هم‌بازی بوده است اما الگوی او هیچ کدام از این دو بازیکن نیستند.

او گفت: الگوی بزرگ من کیلی گونسالس است که در همان پست من بازی می کند. او با پیراهن تیم ملی فوتبال آرژانتین و چند باشگاه اروپایی درخشیده است و در تیم روزاریو سنترال یعنی همان تیمی نخست من بازی خود را آغاز کرد. من خوش شانس بود که قبل از آمدن به اروپا با این بازیکن همبازی بودم.

دی ماریا درباره مهم ترین گلی که به ثمر رسانده است، گفت: گلی که در فینال المپیک ۲۰۰۸ برابر نیجریه به ثمر رساندم مهم ترین گل دوران بازیگری ام بود. لحظه استثنایی و خاصی بود. مجموعه ای از ستاره ها من را احاطه کردند و مهم تر اینکه بازی فینال بود. بازی های المپیک برای من بسیار مهم بود چرا که زیاد در بنفیکا بازی نمی کردم و این گل واقعا تاثیر گذار بود.

او درباره بهترین گلی که تا کنون دیده است، گفت: گل مسی برابر ختافه و گل مارادونا به انگلیس. هر دو بازیکن توپ را از وسط زمین گرفتند و با پشت سر گذاشتن همه بازیکنان و دروازه‌بان آن را تبدیل به گل کردند.

دی ماریا درباره اعتقاد دینی خود گفت: من قبل از هر دیدار با خدایم راز و نیاز می کنم که بازی خوبی را به نمایش بگذارم و بهترین تصمیم ها بگیرم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها