رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 497315

انتقاد بیل از رفتار هواداران رئال

ساعت24-مهاجم ولزی رئال مادرید به انتقاد از هواداران این تیم در برخورد با او پرداخت.

div>

به نقل از مارکا، گرت بیل روزهای خوبی را در رئال مادرید تجربه نمی کند و در دو فصل اخیر هر گاه به میدان رفته معمولا با صدای سوت هواداران مواجه شده است.

بیل به انتقاد از این رفتار هواداران رئال پرداخت. او گفت: قبل از هر دیدار فشار زیادی را تحمل می کنیم. در رئال اگر خوب بازی نکنید مورد انتقاد قرار می‌گیرید. تصور کنید که ۸۰ هزار هوادار علیه شما شعار دهند و سوت بکشند. من بارها چنین شرایطی را تحمل کرده ام. چنین برخوردهایی خوب نیست و روی اعتماد به نفس بازیکن تاثیر می گذارد.

ستاره ولزی رئال ادامه داد: چنین رفتارهایی از سوی هواداران رئال برای من قابل هضم نیست. بازیکن انتظار دارد که وقتی بد بازی می کند هواداران از او حمایت کنند تا روحیه بهتری بگیرد چرا که برای خوشحال کردن هواداران نهایت تلاشش را به کار می گیرد و نباید آنها روحیه او را بدتر کنند.

او در پایان گفت: هواداران رئال چنین رفتارهایی را انجام می دهند تا شما احساس بدی داشته باشید و در نتیجه اعتماد به نفس خود را از دست بدهید و در چنین حالتی شما بدتر بازی خواهید کرد و آنها هم بیشتر از شما متنفر می شوند. در فوتبال بعد از آنکه در چند بازی بد بودید و گل نزدید همه می گویند که در شرایط بدی هستید. طبیعی است که هواداران گل زدن را دوست داشته باشند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها