رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 497319

نماز جمعه ۹خرداد در استان تهران برگزار میشود؟

ساعت 24-مسوول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران از برگزاری نماز جمعه فردا نهم خرداد ماه در شهرستان پردیس خبر داد.

style="text-align:justify">مسؤول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران از برگزاری نماز جمعه فردا نهم خرداد ماه در شهرستان پردیس خبر داد.

حجت‌الاسلام محمود سیاح مسؤول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران اظهار کرد: با اعلام نظر کمیته مبارزه با ویروس کرونا در استان تهران، مانند هفته گذشته شهرستان پردیس در وضعیت سفید قرار دارد و نماز جمعه این هفته نهم خرداد سال ۹۹ در این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: نماز جمعه پردییس پس از تعطیلی به دلیل کرونا، فردا برای دومین هفته متوالی در مسجد الغدیر این شهرستان با رعایت اصول بهداشتی برگزار می‌شود که بر این اساس محل مصلی پردیس ضدعفونی شده، خطبه‌ها کوتاه خواهد بود و توصیه می شود نمازگزاران مهر، سجاده و وسایل شخصی به همراه داشته باشند.

مسؤول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران تصریح کرد: در استان تهران ۳۸ پایگاه نماز جمعه داریم که فقط در یک نقطه وضعیت سفید است و در سایر نقاط استان مانند هفته‌های گذشته نماز جمعه برگزار نخواهد شد.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها