رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 497859

به خاطر گناه نکردن، گوشی نوکیا دستم میگیرم!

ساعت24-سرمربی سابق فجرسپاسی در خصوص قرارداد عجیب ویلموتس گفت: به قرآن محمد پول بیت‌المال حرام شد. آدم جگرش کباب می‌شود از دست کارهایی که آقایان کردند.

غلام پیروانی از آن شخصیت‌های جذاب فوتبال ماست. از آن‌ها که وقتی ویدئوی مصاحبه‌های قدیمی‌اش را می‌بینیم کلی ذوق می‌کنیم. پیروانی کلاً شخصیت جالبی دارد. مثلاً یکی از چیزهای جالب زندگی‌اش این است که هنوز موبایل قدیمی نوکیا را دستش می‌گیرد، از آن‌ها که نسل‌شان منقرض شده. وقتی از آقاغلام در این باره می‌پرسیم می‌گوید: «بله، من هنوز گوشی نوکیا دستم می‌گیرم. البته از این گوشی‌های اسمارت و جدید هم دارم. در خانه می‌گذارم. می‌دهم دست بچه‌ها. ولی خودم دست نمی‌گیرم. می‌خواهم از گناه و مکافات دور باشم.»

ولی آیا این گوشی‌ها باعث گناه می‌شود؟ شاغلام یک تشری می‌زند و جواب می‌دهد: «بله. فکر کردید چون بلد نیستم از آن گوشی‌ها دستم نمی‌گیرم؟ نه آقا. کاری ندارد که. شما برو تو واتس‌اپ و تلگرام. ببین مردم چه چیزهایی می‌گویند، چه گناه‌هایی می‌کنند! بیکارم به این شبکه‌ها بروم؟ فضا فضای بدی شده. به همین خاطر، من از این گوشی‌ها دستم نمی‌گیرم.»

از پیروانی درباره قرارداد نجومی ویلموتس و شکایت او از فدراسیون می‌پرسیم، آهی می‌کشد و می‌گوید: «به قرآن محمد پول بیت‌المال حرام شد. آدم جگرش کباب می‌شود از دست کارهایی که آقایان کردند، ولی هر وقت ماهی را از آب بگیری تازه است. هنوز می‌شود اشتباهات را درست کرد. امیدوارم شکایت این مربی به جایی نرسد. در فوتبال ما همه به جای حمایت از خارجی‌هایی که قرارداد این‌طوری می‌بندند، به مربیان و بازیکنان جوان خودمان اعتماد کنند.»

آقاغلام درباره دعوای افشین برادرش و قلعه‌نویی و در پاسخ به این سؤال که آیا امیر با شما تماس گرفت؟ توضیح می‌دهد: «نه، امیر با من تماس نگرفت ولی این اتفاق‌ها جالب نیست. امیدوارم ادامه نداشته باشد. من به افشین همیشه می‌گویم حواست باشد. سعی کن با همه دوست باشی. قسم خورد که شروع‌کننده آن‌ها بودند و او فقط جواب داد. من هم قضاوت نمی‌کنم ولی داداشم را ول نمی‌کنم طرف دیگری را بگیرم، اما اگر افشین هم کار اشتباهی کرده باشد، می‌گویم.»

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها