رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 497959

اجباری در بازگشایی مراکز آموزشی غیردولتی نیست

ساعت24 -رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: اجباری در بازگشایی مراکز و آموزشگاه‌هایی همچون آموزشگاه‌های زبان‌های خارجی نیست اما بر اساس پروتکل‌های وزارت بهداشت منعی هم در بازگشایی این مراکز وجود ندارد.

وزارت آموزش و پرورش
مجتبی زینی وند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا اظهار داشت: مسوولیت بازگشایی این مراکز با شورای نظارت استان و روسای دانشگاه علوم پزشکی استان است که باید بر فرآیند بازگشایی و ادامه فعالیت این مراکز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت کنند.

وی گفت: کلاس ها بر اساس پروتکل های مشخص شده وزارت بهداشت می توانند برگزار شوند و این مراکز برای ترم جدید ثبت نام انجام دهند. البته باید بر اساس همین پروتکل ها باید یک متر و ۸۰ سانتی متر تا ۲ متر فاصله میان افراد شرکت کننده در کلاس ها باشد، همچنین ضدعفونی مراکز به طور جدی صورت گیرد.

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی یادآور شد: همچنین بهداشت فردی حتما باید توسط مدرسان و شاگردان این کلاس ها رعایت شود و همچنین یک نفر باید به عنوان مسوول معرفی شود تا بتواند کارهای مربوط به بازگشایی را انجام دهد.

به گزارش ایرنا، رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی روز شنبه ۱۰ خرداد ماه اعلام کرده بود که مراکز علمی آزاد و زبان با رعایت دستورالعمل مراقبت و کنترل بیماری کرونا ابلاغی وزارت بهداشت، بازگشایی می‌شوند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها