رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 498131

ترافیک جاده چالوس و هراز سنگین شد

ساعت 24 -سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از افزایش ۱۶.۵ درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای برون‌شهری کشور طی دیروز خبر داد.

style="text-align:justify"> بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب سازمان راهداری سراسر کشور طی شبانه‌روز گذشته تردد وسایل نقلیه در محورهای برون‌شهری، نسبت به‌روز قبل افزایش ۱۶.۵ درصد را نشان می‌دهد.

سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۳.۸ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۹ تا ۲۰ بوده و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ بامداد صورت گرفته است.

سازمان راهداری همچنین از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل دوراهی شهرستانک تا نساء و محدوده‌های تونل کندوان، پل زنگوله، سیاه بیشه، مرزن آباد، ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال حدفاصل تونل شماره ۱۸ تا ورودی به جاده چالوس، ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - رشت حدفاصل منجیل تا رودبار و محدوده عوارضی امامزاده هاشم خبر داده است.

در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده‌های گالری امامزاده هاشم، منظریه، شاهاندشت نیز ترافیک سنگین و در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده شهر دماوند ترافیک نیمه‌سنگین است.

بر اساس اعلام سازمان راهداری تردد وسایل نقلیه از محور چالوس (شمال به جنوب) از ساعت ۱۹ امروز تا اطلاع بعدی ممنوع است. در محور هراز (شمال به جنوب) نیز تردد وسایل نقلیه تا اطلاع بعدی ممنوع است.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها