رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 498432

قشر خاصی از اصولگرایان احراز صلاحیت میشوند | دیدیم با میرسلیم چه رفتاری شد

ساعت 24-محسن مهرعلیزاده در پاسخ به اینکه بافت اصولگرای مجلس یازدهم چه‌ اندازه می‌تواند بر تایید صلاحیت‌ها در ۱۴۰۰ تاثیر بگذارد، گفت: «قطعا بر نظرات شورای نگهبان در نحوه احراز صلاحیت‌ها بی‌تاثیر نیست. فضای عمومی مجلس اصولگراست که می‌تواند بر همکاری این مجلس با دولت آینده موثر باشد. در همین راستا برای همسویی با شورای نگهبان تلاش خود را خواهد کرد».

محسن مهرعلیزاده فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به انشقاق به‌وجودآمده در جریان اصولگرا و افزایش اختلافات درون‌جناحی این جریان تصریح کرد: «درحال‌حاضر روال به این صورت شده که عبارت اصولگرایان لزوما یک کلمه تمام و کمال برای دربرگرفتن همه جریانات فکری غیر اصلاح‌طلب نیست. برای نمونه در همین اختلاف نظرهایی که برای ریاست مجلس صورت گرفت، مشاهده کردیم با میرسلیم که از اصولگرایان سنتی و شناخته‌شده‌ای است و سابقه کارکردن در نظام را در کارنامه دارد، چه رفتاری شد».

مهرعلیزاده با تأکید بر احراز صلاحیت قشر خاصی از اصولگرایان در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: «در حقیقت میرسلیم اصولگراست؛ همان‌طور که باهنر اصولگرا محسوب می‌شود. البته احمدی‌نژاد هم خودش را اصولگرا می‌داند؛ چراکه از اردوگاه اصولگرایان بیرون آمد و رئیس‌جمهور شد که امروز هم به این وضعیت رسیده است. به‌این‌ترتیب در انتخابات آینده طیف خاصی از اصولگرایان شانس موفقیت بیشتری خواهند داشت که طبیعتا آن گروه که تأیید صلاحیت خواهند شد، هرگز از جناح اصلاح‌طلب نیستند».

برنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها