رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 498438

شهردار واشنگتن به ترامپ گفت دیگ به دیگ میگوید روت سیاه!

ساعت 24- شهردار واشنگتن در پاسخ به توئیت «دونالد ترامپ» رییس جمهوری این کشور که او را «بی کفایت» دانسته بود، تلویحاً گفت: «دیگ به دیگ میگه روت سیاه».

laquo;موریل بوزر» شامگاه جمعه به وقت محلی در نشستی خبری این مطلب را در پاسخ به سؤالی درباره توئیت ترامپ مطرح کرد که گفته بود؛ «شهردار بوزر کاملاً بی کفایت است و به هیچ وجه صلاحیت اداره شهر مهمی چون واشنگتن دی سی را ندارد.»

ترامپ افزوده بود که اگر زنان و مردان بزرگ گارد ملی وارد نمی‌شدند، او بهتر از شهردار همتای خود در مینیاپولیس به نظر نمی‌رسید!

شهردار واشنگتن دی.سی در ادامه اظهارات خود افزود: حرف‌های زیادی می‌شود در این باره گفت اما فکر می‌کنم همه ما باید به آنچه پیش روی ماست، تمرکز کنیم.

بوزر ادامه داد: ملت ما دارد آسیب می بیند و نیازمند التیام است. مقامات در هر سطحی، از مقامات عالی تا شهردار باید بر این تمرکز کنیم که چگونه مردم را گرد هم آوریم.

پس از آنکه شهردار واشنگتن پاسخ مستقیمی به ترامپ نداد، خبرنگار پرسید: واکنش شما به توئیت ترامپ چیست؟ که بوزر تنها به گفتن این جمله اکتفا کرد: شما باید چیزهایی درباره قابلمه و دیگ شنیده باشید.

اشاره وی به این ضرب المثل است که «دیگ به دیگ می‌گه روت سیاه». این جواب شهردار واشنگتن، خنده حضار را به همراه داشت.

بوزر در مخالفت با اقدام یکجانبه ترامپ در استقرار گارد ملی و ارتش این کشور در خیابان منتهی به کاخ سفید، نام این خیابان را به «جان سیاهپوستان ارزشمند است» تغییر داد. همچنین خواستار پایان دادن به حضور ارتش در این شهر شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها