رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 502215

انتقاد ایران از تصمیم عربستان درباره حج

ساعت 24 -حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب گفت:با غیرسازنده خواندن تصمیم عربستان اظهار داشت: نخبگان و فرهیختگان جهان اسلام باید مطالبات خود را نسبت به چرایی برگزاری حج برای ساکنین عربستان مطرح کنند.

div>
در نشست معاونان و مدیران واحدهای مختلف بعثه مقام معظم رهبری پیشنهادات واحدهای مختلف برای عبور از وضعیت ناشی از لغو حج مطرح و بررسی شد و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت بر لزوم بازنگری در برنامه ها و فعالیت های این مجموعه تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب تصریح کرد: ارائه پیشنهادات و راهکارها باید به ارتقاء اقدامات و خدماتی منجر شود که در حج آینده ارائه خواهد شد.

در این نشست معاونین فرهنگی ، امور بین الملل ، توسعه مدیریت و منابع بعثه مقام معظم رهبری و چند تن از مدیران این سه معاونت درباره طرح ها و برنامه های آینده خود در شرایط تعطیلی حج گزارش داده و تاکید کردند: علاوه بر کنترل و بازنگری در فعالیت های گذشته، فرایندهای آینده در چهار محور درون سازمانی، داخل کشور، بین الملل و جهانی و موضع عربستان مبنی بر لغو حج برای زائران خارجی مورد توجه قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز باردیگر با غیرسازنده خواندن تصمیم عربستان اظهار داشت: نخبگان و فرهیختگان جهان اسلام باید مطالبات خود را نسبت به چرایی برگزاری حج برای ساکنین عربستان مطرح کنند.

این گزارش حاکی است، حجت الاسلام والمسلمین نواب همچنین در این نشست اهمیت خودسازی فردی را یادآور شد و لزوم بکار بردن منش و روش اسلامی و انسانی در رفتار و تعامل با کارکنان را با الگوگیری از امام هشتم علیه السلام خاطر نشان ساخت.

وی گفت: همه ما در نهادی فعالیت می کنیم که منسوب به رهبری است و از سوی دیگر ارتباط با زائران خانه خدا، حرم پیامبر و عتبات عالیات نیز کار مقدسی است که برخورد با اخلاص و صادقانه با ارباب رجوع و کارگزاران و کارکنان را می طلبد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت همچنین بر لزوم ارتباط بیشتر مدیران با کارکنان، توجه به آموزش و ارتقای سطح دانش نیروی انسانی، نوآوری در طرح ها و برنامه های آینده و استفاده ازپیشنهادات و راهکارهای ارائه شده تاکید کرد و آن را در بهبود عملکرد کارکنان موثر دانست.

وی خطاب به حاضران گفت: با نیروها باید اخلاق مدارانه برخورد کرد و آنها نیز صادقانه خدمت کنند و سطح کار خود را ارتقاء دهند.

برپایه این گزارش، در ابتدای این نشست که امروز به ریاست حجت الاسلام والمسلمین نواب تشکیل شد سرپرست حجاج ایرانی فرارسیدن میلاد سراسر نور حضرت ثامن الحجج امام رضا(ع) را تبریک و تهنیت گفت و ضمن عرض تسلیت جان باختن حدود بیست نفر از هموطنان در حادثه آتش سوزی در کلینیک سینا، از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت کرد.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها