رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 502608

تعطیلی یک هفته ای برای استان البرز در نظر گرفته شد

ساعت 24- استاندار البرز از اعلام محدودیت‌های یک هفته ای در البرز به منظور توقف چرخه شیوع کرونا خبر داد و گفت:
شهرستان‌های قرمز البرز مشمول تعطیلی‌های یک هفته ای هستند.

style="text-align:justify"> عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، شامگاه شنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه البرز به جزئیات مصوبه ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: برای شهرستان‌هایی با وضعیت قرمز در البرز تعطیلی و تشدید محدودیت در نظر گرفته شده است.

استاندار البرز با بیان اینکه 5 شهرستان البرز به جز مرکز استان مشمول محدودیت‌ها خواهند شد، افزود: تعطیلات یک هفته ای با هدف جلوگیری از روند شیوع کرونا ویروس در البرز در نظر گرفته یم.

شهبازی تصریح کرد: پس از اینکه روند شیوع کرونا در البرز شتاب گرفت، اعمال محدودیت فعالیت در استان از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا به ستاد ملی درخواست شد که امید است با همراهی مردم طی این هفته نتیجه بخش باشد.

استاندار البرز گفت: اگر حمایت های همیشگی مردم از مصوبات ستاد مقابله با کرونا کمرنگ شود به طور قطع علی رغم میل باطنی، شاهد محدودیت های بیشتری خواهیم بود.

به گفته عالی ترین مقام دولت در استان البرز محدودیت‌ و تعطیلی‌های فعلی در استان البرز به تعطیلی دانشگاه‌ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای، زبانسراها و سایر آموزشگاه ها و کتابخانه‌ها ختم خواهد شد.

شهبازی اضافه کرد: همچنین فعالیت استخرهای سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، مساجد و مصلی‌ها ممنوع خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به ممنوعیت برگزاری هر گونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش، بیان کرد: تعطیلی باشگاه های ورزشی و ورزش های دربرخورد از جمله کشتی و کاراته، کافه، قهوه خانه و چایخانه، باغ وحش و شهربازی ها، مراکز تفریحی، آبی، استخرهای سرپوشیده، باشگاه های بدنسازی و
برگزاری نماز جمعه از جمله سایر محدودیت‌هایی است که در دستورکار قرار گرفته است.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها