رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 502610

پرسپولیس یک گام دیگر به جام نزدیک شدند

ساعت۲۴-پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ برتر با یک گل از سد شاهین شهرداری بوشهر گذشت.

style="text-align:justify">پرسپولیس و شاهین بوشهر امشب (شنبه) در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر سرخ‌پوشان پایتخت به پایان رسید. تک گل پرسپولیس در این دیدار را مهدی ترابی در دقیقه ۶۵ به ثمر رساند. پرسپولیس با این نتیجه ۵۳ امتیازی شد و جایگاهش را در رده نخست حفظ کرد. شاهین هم با ۱۷ امتیاز دوباره به قعر جدول سقوط کرد.

نیمه اول

پرسپولیس همان طور که پیش‌بینی می‌شد در این بازی توپ و میدان را در اختیار داشت ولی نتوانست از مالکیت توپ استفاده کند و به گل برسد. البته سرخ‌پوشان پایتخت در ۲۰ دقیقه ابتدایی موقعیت‌های خوبی به دست آوردند و می‌توانستند یک بار روی شوت سیامک نعمتی و یک بار هم روی ضربه سر شجاع خلیل‌زاده به گل برسند اما شانس با آن‌ها یار نبود و هر دو بار ناکام ماندند.

بازی در ۲۵ دقیقه پایانی نیمه نخست کسل‌کننده دنبال شد و تنها صحنه مهم این دیدار در دقیقه ۴۳ رقم خورد که خطای کمال کامیابی‌نیا روی بازیکن شاهین، با اخراج این بازیکن همراه شد. این صحنه باعث توقف چند دقیقه بازی شد و پرسپولیسی‌ها اعتقاد داشتند که داور نباید کامیابی‌نیا را در این صحنه اخراج می‌کرد و تصمیمش سخت‌گیرانه بود.

در واپسین ثانیه‌های نیمه نخست، یحیی گل‌محمدی هم از داور کارت زرد گرفت.

نیمه دوم

شاگردان یحیی گل‌محمدی با این که نیمه دوم بازی را ۱۰ نفره آغاز کردند اما باز هم مالکیت توپ را در اختیار داشتند با این حال بازی همچنان کم افت و خیز پیگیری می‌شد تا این که بشار رسن در دقیقه ۵۴ یخ بازی را باز کرد و با شوتی تماشایی از پشت محوطه جریمه، درویش‌وند را به انجام عکس‌العمل وادار کرد تا دروازه‌بان جوان شاهین با شیرجه‌ای زیبا، شوت رسن را به کرنر بفرستد.

در ادامه باز هم پرسپولیس بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و بازیکنان این تیم چند حرکت نصفه و نیمه برای به ثمر رساندن گل انجام دادند اما هر بار ناکام ماندند تا این که در دقیقه ۶۵ روی یک حرکت ترکیبی و پاس هوشمندانه علی علیپور به مهدی ترابی، ترابی از زاویه بسته و از بین پاهای درویش‌وند توپ را وارد دروازه شاهین کرد و پرسپولیس با یک گل پیش افتاد.

پس از این گل دوباره بازی افت کرد و تنها صحنه مهم بازی در دقیقه ۷۷ رقم خورد که کاظمی، داور بازی یک ضربه پنالتی به نفع پرسپولیس اعلام کرد اما پس از مشورتی که با کمکش داشت، متوجه شد که توپ به سینه سجاد مشکل‌پور، مدافع شاهین برخورد کرده و نظرش را برگرداند. تصمیمی که اعتراض پرسپولیسی‌ها را به همراه داشت اما به هر شکلی که بود در نهایت بازی بدون زدن ضربه پنالتی ادامه پیدا کرد.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشوویچ، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی، مهدی شیری، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، سیامک نعمتی، مهدی عبدی(۴۶ - بشار رسن) و علی علیپور.

ترکیب شاهین: ابوالفضل درویشوند، رزاق پور، بهروز نوروزی فرد، میثم دورقی (۸۵- سلمان بحرانی)، امیرحسین موسی زاده، حسین مالکی (۸۵- امین مشایح)، میلاد صارمی (۶۶ - بهمن سالاری )، اسماعیل شریفات (۷۸- محمد سلطانی مهر)، حسن نجفی، سجاد مشکل پور، سجاد حیدری مقدم(۷۸- مصطفی احمدی).

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها