رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 502668

استاندار تهران: کسی بدون ماسک حق ورود به دستگاه‌های اداری و حمل و نقل عمومی را ندارد

ساعت 24- استاندار تهران گفت: کسانی که از ماسک زدن ممانعت کنند ابتدا با برخوردهای ارشادی و راهنمایی و در مرحله دوم از ورود آنها به دستگاه‌های اداری و حمل و نقل عمومی اعم از مترو، اتوبوس و تاکسی جلوگیری می‌شود.

خبر
انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به افزایش میزان مبتلایان در استان تهران اظهار کرد: هفته گذشته میزان مراجعین، بستری شدگان و بیماران بخش ویژه در استان تهران افزایش داشته است و متاسفانه عدم رعایت فاصله‌گذاری در استان تشدید شده است.

وی در مورد علت کاهش فاصله‌گذاری اجتماعی ادامه داد: دستگاه‌های متولی امر، اتحادیه‌ها و برخی از صنوف که مقرر بود جهت بازگشایی همکاری داشته باشند، در عمل همکاری موثری را شاهد نبودیم و به همین دلیل میزان فاصله‌گذاری اجتماعی در کلانشهر تهران با افت شدیدی همراه شد که نتیجه آن گسترش انتقال شیوع بیماری کرونا بود.

استاندار تهران تأکید کرد: پیشنهاد مشخص ستاد کرونا استان مبنی بر این است که کسانی که در محیط‌های جمعی و بیرون از منزل هستند حتماً با توجه به الزام استفاده از ماسک از 15 تیر ماه به اجرایی شدن این مصوبه کمک کنند و کسانی که از این کار ممانعت کنند ابتدا با برخوردهای ارشادی و راهنمایی و در مرحله دوم از ورود آنها به دستگاه‌های اداری و حمل و نقل عمومی اعم از مترو، اتوبوس و تاکسی جلوگیری می‌شود.

محسنی بندپی خاطرنشان کرد: از همه شهروندان و متولیان امر درخواست می‌شود در اجرایی کردن این دستورالعمل همکاری لازم را داشته باشند تا زمینه قطع انتقال چرخه ویروس کرونا فراهم شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها