رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 502678

درخواست یک میلیون یورویی الکس نوری از فدراسیون فوتبال

ساعت24-الکس نوری برای همکاری با فدراسیون فوتبال پیشنهاد مالی یک‌میلیون یورویی ارایه داده و اختیارات تام و امکانات ویژه‌ای هم خواسته است.

فوتبال ملی ایران مدت زیادی است که در بلاتکلیفی مطلق به سر می‌برد. تیم‌های ملی نوجوانان،‌ جوانان و امید سرمربی ندارند و معلوم نیست فدراسیون فوتبال چه زمانی می‌خواهد تکلیف کادر فنی آنها را روشن کند. در روزهای اخیر البته شایعاتی درباره مذاکرات فدراسیون با علیرضا منصوریان برای هدایت تیم جوانان در رسانه‌ها منتشر شد. گفته می‌شود که مسئولان فدراسیون زیرنظر دبیرکل هم درحال بررسی کارنامه و مذاکره با مربیان مختلف برای سروسامان‌دادن به وضع تیم‌های ملی پایه هستند.

در همین رابطه شنیده می‌شود که احتمالا به ‌زودی همکاری مجدد با علی دوستی‌مهر مربی شناخته‌شده از سر گرفته می‌شود. اما خبر بسیار جالب مذاکرات انجام‌شده با الکساندر نوری برای ایجاد تحولات اساسی در فوتبال پایه ایران است. مدیران فدراسیون درنظر داشته‌اند تا سیستم آموزشی و فنی تیم‌های پایه را به صورت کامل در اختیار الکس نوری قرار بدهند تا این مربی ایرانی که در آلمان مربیگری می‌کند، در یک پروسه بلندمدت اتفاقات خوبی را در فوتبال پایه ایران رقم بزند، منتهی رقم پیشنهادی نوری گویا به قدری زیاد بوده که مذاکرات را رسما منتفی کرده است.

طبق اعلام منابع موثق خبری الکس نوری برای همکاری با فدراسیون فوتبال پیشنهاد مالی یک‌میلیون یورویی ارایه داده و اختیارات تام و امکانات ویژه‌ای هم خواسته است. طبیعی است که فدراسیون فوتبال که مدت‌هاست با مشکلات بزرگ مالی روبه‌رو بوده، به هیچ‌عنوان توانایی پرداخت چنین مبلغی برای قرارداد با الکس نوری را ندارد. پس پول عملا فرصت همکاری با این مربی را از فوتبال ایران گرفت و درچنین شرایطی مدیریت فدراسیون هیچ چاره‌ای ندارد که با هماهنگی کمیته فنی به سراغ مربیان ایرانی برود که کارنامه و تجربه نسبتا خوبی دارند و حاضر هستند با قرارداد مالی بسیار کم هدایت یکی از تیم‌های ملی پایه را برعهده بگیرند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها