رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 502688

سفر به دریاچه ارومیه ممنوع شد

ساعت24-با اعمال محدودیت‌های انجام شده، مسیرهای منتهی به سواحل دریاچه ارومیه مسدود شدند.

در پی افزایش آمار ابتلا به کرونا در استان و شهر ارومیه، فرماندار ارومیه از مسدودسازی مسیرهای منتهی به سواحل دریاچه ارومیه به‌دلیل افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این شهر خبرداد.

جواد آقازاده رییس دانشگاه علوم پزشکی نیز در خصوص آخرین وضعیت استان گفت: : آذربایجان‌غربی جزو استان های وضعیت قرمز است و ۸۳۲ نفر در بیمارستان های استان با سندرم حاد تنفسی بستری هستند.

وی در ادامه بیان کرد: از مجموع ۸۳۲ نفر بستری بیماران سندرم حاد تنفسی، ۳۴۴ نفر به طور قطع به بیماری کویید ۱۹ مبتلا هستند و ۴۸۸ نفر مشکوک به این بیماری می باشند.

وی درباره تصحیح رویه ثبت موارد مبتلا به کویید ۱۹ ابراز کرد: در برخی موارد نتیجه تست PCR منفی بوده اما نتیجه CT مثبت می باشد که در این صورت می بایست این افراد را نیز بیماران مبتلا به کویید ۱۹ تلقی کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با بیان اینکه اگر تعداد بیماران مبتلا به کویید ۱۹ در استان بالا رود، با تخت های موجود می توان بیماری را کنترل کرد، افزود: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، زدن ماسک و اصول بهداشت فردی اصول مهم مدیریت بیماری کویید ۱۹ است که مردم می بایست این موارد را رعایت کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها