رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 502712

پارس جنوبی و نساجی امشب در زمین حاضر میشوند/بازیها سه بر صفر میشوند؟

ساعت24- با وجود اعلام سهیل مهدی برای عدم برگزاری 2 دیدار امشب، تیم‌های پارس جنوبی و نساجی برای گزارش ناظر مسابقه وارد زمین شده و عدم حضور تیم میهمان را به سازمان لیگ گزارش خواهند کرد.

در شرایطی که سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات لیگ برتر اعلام کرده مسابقات امشب( نساجی- فولاد) و (پارس جنوبی- استقلال) فعلا برگزار نمی‌شود اما مراسم و برنامه‌های مد نظر سازمان لیگ در دو دیدار امشب اجرا خواهد شد.

به این ترتیب با وجود عدم سفر استقلال به جم و بازگشت فولاد از قائمشهر به اهواز دو تیم نساجی مازندران و پارس جنوبی امشب وارد زمین شده و ناظر این دو مسابقه عدم حضور تیم‌های استقلال و فولاد در زمین را ثبت و گزارش آن را برای سازمان لیگ ارسال خواهند کرد.

این اقدام برای این موضوع صورت می‌گیرد که در صورت عدم اثبات آزمایشات کرونای دو تیم فولاد و استقلال و در صورتی که تعداد نفرات کرونایی‌های دو تیم بر خلاف ادعای آنها باشد نتیجه هر دو مسابقه به سود تیم‌های میزبان یعنی پارس جنوبی و نساجی مازندران 3 بر صفر اعلام شد.

به این ترتیب در صورت راستایی آزمایی و صحت ادعای استقلال و فولاد مسابقات امشب دو تیم در زمان دیگری برگزار می‌شود و در غیر این صورت هر دو مسابقه 3 بر صفر به سود پارس جنوبی و نساجی اعلام خواهد شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها