رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 502725

مدافع زاگرس بر اثر سوختگی شدید درگذشت

ساعت 24-محمدجوادمختاری، مدافع طبیعت که برای فرونشاندن آتش سوزی به ارتفاعات منطقه فهلیان شهرستان ممسنی رفته بود دچار سوختگی شدید از نوع درجه ۲ حدود ۸۵ درصد شد و شامگاه گذشته در شیراز جان سپرد.

style="text-align:justify">محمدجوادمختاری، مدافع طبیعت که برای فرونشاندن آتش سوزی به ارتفاعات منطقه فهلیان شهرستان ممسنی رفته بود دچار سوختگی شدید از نوع درجه ۲ حدود ۸۵ درصد شد و شامگاه گذشته در شیراز جان سپرد.

مرحوم مختاری جوان داوطلب مدافع طبیعت بود و با از خودگذشتگی برای فرونشاندن آتش سوزی کوه‌های فهلیان در روستای پل فهلیان شهرستان ممسنی در حالی که مشغول خاموش کردن آتش بود دچار سوختگی شد و شامگاه گذشته در بیمارستان سوختگی امیر المومنین (ع) شیراز جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گفته فرماندار شهرستان ممسنی، شنبه ۱۴ تیرماه جاری با اعلام یک مورد سوختگی در پی فرونشاندن آتش در کوه‌های فهلیان و پل فهلیان آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل وقوع حادثه اعزام شد و جوان ۳۱ ساله به نام محمدجوادمختاری که داوطلب مدافع طبیعت بود و در پایش و فرونشاندن آتش سوزی همکاری داشت اما دچار سوختگی وسیع از نوع درجه ۲ شده بود را به بیمارستان ولیعصر (عج) ممسنی منتقل کردند.

داوود ایوبی افزود: باتوجه به وخامت حال عمومی مصدوم، تقاضای اعزام با بالگرد توسط بیمارستان گردید و در ساعت ۱۴:۳۴ توسط بالگرد اورژانس ۱۱۵ وی از نورآباد به بیمارستان سوختگی امیر المومنین (ع) شیراز اعزام شد.

فرماندار ممسنی در تشریح آخرین وضعیت آتش سوزی کوه‌های منطقه فهلیان هم گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، بخش بزرگی از این آتش کنترل شده ولی برخی قسمت‌ها با حضور نیروهای مردمی و امدادی فرونشاندن آتش ادامه دارد.

به گفته ایوبی برای دو نفر مظنون احتمالی آتش سوزی در منطقه فهلیان پرونده قضائی تشکیل شده است.

این در حالیست که محیط زیست فارس در پی درگذشت محمدجواد مختاری داوطلب مدافع طبیعت در پیام تسلیتی، اعلام کرد: از خودگذشتگی، ایثار و فداکاری این جوان غیور و شجاع تا ابد در قلب و جان مردم این دیار باقی خواهد ماند و از تلاش بی ریا و خالصانه این عزیزان به نیکی یاد خواهد شد.

بدینوسیله ضمن ابراز همدردی این فقدان غم انگیز را تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز دلاور طلب مغفرت و رحمت الهی و برای بازماندگان و خانواده داغ دیده صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها