رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 502934

شرایط خاص AFC برای دادن میزبانی جام ملت های ۲۰۲۷

ساعت24- رئیس کمیته بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا از شرایط خاص AFC برای انتخاب میزبان جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ خبر داد.

AFC
پنج کشور ایران، عربستان، قطر، ازبکستان و هند برای میزبانی جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ اعلام آمادگی کرده اند.

حافظ المدلج رئیس بخش بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: ملاک های AFC برای انتخاب میزبان جام ملت های ۲۰۲۷ زیاد هستند و تنها در ورزشگاه ها و شرایط ورزشی خلاصه نمی شود.

او ادامه داد: کشوری که می خواهد میزبان جام ملت های ۲۰۲۷ را بدست آورد باید حتی ضمانت نامه مالی هم ارائه دهد و به همه تعهدهای مالی خود پایبند باشد. همه تیم های شرکت کننده در جام ملت ها به ویژه کشورهای شرق آسیا با خود وسایل و دستگاه های خاص تمرین و همچنین داروها و دستگاه های پزشکی را خواهند آورد. آنها می خواهند که این وسایل را بدون تعرفه های گمرگی وارد کشور میزبان کنند بدون آنکه با مشکلی مواجه شوند.

مدلج عربستانی ادامه داد: در انتخاب میزبان بعد مسافتی هم تاثیر خواهد داشت تا جاییکه باید مکان اقامت تیم ها با محل تمرین نهایتا ۳۰ دقیقه و با ورزشگاه برگزاری مسابقه ۴۵ دقیقه فاصله داشته باشد. باید همه شرایط پزشکی برای بازیکنان مصدوم در ورزشگاه مهیا باشد و در کشور میزبان هیچ گونه وبا و یا بیماری مسری وجود نداشته باشد.

عضو کمیته بازاریابی AFC که در فدراسیون فوتبال عربستان هم فعالیت دارد تاکید کرد که کشورش آمادگی بالایی برای گرفتن میزبانی این رقابت بزرگ دارد.

جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ به میزبانی چین برگزار خواهد شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها