رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 502970

پروتکل‌ها در هیچ مسابقه فوتبالی رعایت نمیشود

ساعت24-در هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول، تیم ۹۰ ارومیه برابر گل‌ریحان البرز به پیروزی دست یافت و سرمربی و معاون ورزشی گل‌ریحان به برگزاری رقابت‌ها در ایام کرونا انتقاد کردند.

در هفته بیست‌وهشتم لیگ دسته اول فوتبال و در ورزشگاه ۱۵۰۰۰نفری شهیدباکری، تیم ۹۰ ارومیه برابر گل‌ریحان البرز ۳ بر ۲ به برتری دست یافت.

عماد علیپور در دقیقه ۵۰، پیمان پورصادقی در دقیقه ۶۴ و سیروس صادقیان در دقیقه ۱۰۰ برای ۹۰ گلزنی کردند و شاهین مجیدی در دقیقه ۷۹ از روی نقطه پنالتی و محمدامین درویشی در دقیقه ۸۵ برای گل‌ریحان گلزنی کردند و امید آفاق یک ضربه پنالتی را برای نماینده البرز از دست داد.

در دقایقی از بازی درگیری بین نیمکت‌نشینان و بازیکنان دو تیم رخ داد تا بازی برای دقایقی متوقف و در لحظات پایانی بیش از ده دقیقه وقت اضافه لحاظ شود.

۹۰ ارومیه با این برد با ۴۷ امتیاز در رده پنجم باقی ماند و تیم گل‌ریحان با ۴۳ امتیاز با قرار گرفتن در رده ششم شانس کمتری برای راه یافتن به لیگ برتر خواهدداشت.

مصاحبه مربیان دو تیم:

فرهاد فضلی مربی ۹۰ با تمجید از عملکرد بازیکنانش و برد در این مسابقه گفت: سرمربی تیم بزودی به تیم بازخواهدگشت و با هم صعود به لیگ برتر را جشن خواهیم گرفت.
وی گفت: این حواشی زیبنده فوتبال نیست و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.
وی ادامه داد: داور دراین بازی با ما مهربان نبود.

محمد نصرتی سرمربی گل‌ریحان نیز با انتقاد از حواشی مسابقات گفت: علی‌رغم از دست دادن پنالتی و موقعیت‌ها و دریافت ۲ گل، بر بازی مسلط بودیم که حواشی، تمرکز را ما گرفت و بازی را به میزبان باختیم.
وی ادامه داد: نباید به خودمان دروغ بگوییم، پروتکل‌های کرونا در هیچ مسابقه‌ای رعایت نمیشود.

محمود عربی معاون ورزشی گل‌ریحان هم با انتقاد از برگزاری مسابقات گفت: ما مخالف برگزاری مسابقات در ایام کرونا هستیم ولی اجبار به برگزاری رقابت ها بوده و حواشی امروز نیز متاسفانه باعث باخت ما شد.
وی افزود: مردم ارومیه مردمانی با فرهنگ و مهربان هستند ولی برخی به حواشی و اتفاقات جنجالی دامن می‌زنند.

نظر ناظر بازی:

ایرج شهری‌زادگان ناظر دیدار هم گفت: ساماندهی موفقی از سوی هیات فوتبال آذربایجان‌غربی برای برگزاری مسابقه انجام نشده بود و نتوانستند مانع حضور افراد متفرقه به زمین شوند.
وی افزود: ناظر بازی نمی‌تواند تمام ورزشگاه را تحت نظارتش داشته باشد و این موارد را به سازمان لیگ اعلام خواهدکرد.
وی ادامه داد: این حواشی زیبنده فوتبال نیست و ورزش برای دوستی‌ها و ایجاد نشاط در جامعه است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها