رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 502989

دومین صفحه اینستاگرامی کراش‌یابی توسط اطلاعات سپاه نهاوند تعطیل شد

ساعت24-مسوول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: دومین صفحه اینستاگرامی تحت عنوان کراش‌یابی توسط سازمان اطلاعات سپاه در شهرستان نهاوند تعطیل و ادمین آن نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

علی‌اکبر کریم‌پور از تعطیل شدن دومین صفحه کراش‌یابی در شهرستان نهاوند طی چند ماه اخیر توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) خبر داد و گفت: انهدام این شبکه که اقدام به ترویج سبک زندگی غربی با بیش از ۲۰۰۰ دنبال‌کننده در نهاوند می کرد، تنها در فاصله چند روز از آغاز به کار آن شناسایی و تعطیل شد.

وی خاطرنشان کرد: این صفحه از طریق جذب دانش‌آموزان پسر و دختر در گروه‌های سنی مختلف اقدام به ترویج تئوری‌های وابسته به مبانی غرب می‌کرد که ادمین آن در یک اقدام اطلاعاتی توسط سازمان اطلاعات سپاه در نهاوند شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر شد.

مسوول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ضمن هشدار به والدین دانش‌آموزان برای نظارت و توجه بیشتر به فعالیت‌های فرزندانشان در فضای مجازی، به همه افرادی که در این رابطه و به قصد سوء استفاده از احساسات پاک جوانان اقدام به هنجارشکنی می‌کنند نیز هشدار داد که با هرگونه تحرکی در این زمینه با قدرت و بدون هیچ مسامحه‌ای برخورد خواهد شد.

لازم به ذکر است، اولین پِیج کراش یابی با هماهنگی و دستور دادستان محترم شهرستان نهاوند در اسفندماه ۹۸ تعطیل و با ادمین آن نیر برخورد قضایی صورت گرفت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها