رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 502998

ربیعی: پیشنهادات اعمال محدودیت برای پایتخت بررسی و تصمیم‌هایی اتخاذ میشود/ تکذیب ممنوعیت واردات گوشیهای ‌بالای ۳۰۰ یورو

ساعت24-سخنگوی دولت گفت: عادی‌انگاری و حضور در تجمعات غیرضرور عامل اصلی گسترش کرونا بوده است.

علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی خود با خبرنگاران طی سخنانی اظهار داشت: کماکان کرونا موضوع اصلی دولت و جامعه است.

وی افزود: در این مدت دستاوردهای مهمی از جمله افزایش توان علمی و گسترش شرکت‌های دانش‌بنیان و اجتماعی شدن نظام سلامت را داشتیم. نگرانی ستاد کرونا از تداخل آنفلونزا و کرونا در پاییزِ پیش روست. افزایش زیرساخت‌ها و تخت‌های بیمارستان هم‌چنان ادامه دارد.

سخنگوی دولت گفت: عادی‌انگاری و‌ حضور در تجمعات غیرضرور‌ عامل اصلی گسترش کرونا بوده است و تمام شواهد نشان می‌دهد که بی‌اهمیت جلوه دادن و شاید هم خستگی جامعه از نظر روحی از عوامل مهم آن بوده است. استفاده طرفین از ماسک 99 درصد مانع از انتقال کرونا می‌شود. متأسفانه مراعاتی که سالمندان در روزهای اول داشتند کاهش یافته و بیشتر در معرض خطر هستند. ستاد مقابله با کرونا استان تهران پیشنهاداتی برای اعمال محدودیت ارسال کردند و تصمیم‌هایی در این زمینه اتخاذ می‌شود.

ربیعی هم‌چنین بیان کرد: گفته شده که گوشی‌های تلفن همراه بالای 300 یورو ممنوع شده و‌ آنچه که مطرح شده تنها صورت‌جلسه بوده و‌ هیچ ابلاغی در این زمینه صورت نگرفته و‌ تغییر رویه‌ای در واردات گوشی انجام نشده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها