رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 503032

آخرین نرخ سکه،طلا و ارز در بازار امروز

ساعت24-امروز در بازار ارز شاهد تغییر روند قیمت‌ها و کاهش نرخ دلار و یورو بودیم اما در بازار طلا و سکه قیمت‌ها صعودی ماند.

براساس اعلام اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (سه شنبه) به ۱۰ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان رسیده که ۳۱۰ هزار تومان نسبت به دیروز افزایش یافته است.

همچنین هر قطعه سکه طرح قدیم ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد و هر قطعه نیم سکه با افزایش ۱۲۰ هزار تومانی پنج میلیون و ۱۲۰ هزار تومان فروخته می‌شود. ربع سکه هم ۱۰ هزار تومان افزایش یافته و سه میلیون تومان است.

سکه یک گرمی هم با افزایش ۶۰ هزار تومانی یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

در طلافروشی‌ها هر گرم طلای ۱۸ عیار ۹۴۴ هزار تومان داد و ستد می‌شود که ۱۸ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه می‌کند.

این در حالی است که در بازار جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلا ۱۷۷۶ دلار ثبت شده که نسبت به دیروز پنج دلار کاهش یافته است.

در جریان معاملات امروز بازار ارز نیز نرخ‌ها مقداری کاهش یافت. صرافی‌های بانکی هر دلار آمریکا را به قیمت ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان خریدند و معادل ۲۱ هزار و ۶۵۰ تومان فروختند که نرخ خرید و فروش در مقایسه با معاملات دیروز به ترتیب ۲۵۰ و ۲۰۰ تومان کاهش یافته است.

همچنین، این صرافی‌ها هر یورو را معادل ۲۴ هزار تومان خریدند و به قیمت ۲۴ هزار و ۱۵۰ تومان فروختند که نرخ خرید و فروش یورو نسبت به روز گذشته به ترتیب ۱۰۰ و ۵۰ تومان با کاهش قیمت مواجه شده‌ است.

علاوه براین، امروز بانک‌ها نیز هر دلار آمریکا را ۲۱ هزار و ۵۰ تومان و هر یورو را معادل ۲۳ هزار و ۷۵۰ تومان قیمت‌گذاری کردند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها