رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 503058

سرقت از طلافروشی با لباس ضدکرونا! +عکس

ساعت 24 -سارقان هندی ابتکار جدیدی به خرج داده و با لباس پزشکی ضد کرونا و تجهیزات محافظ شخصی اقدام به سرقت از یک طلافروشی کرده‌اند.

style="text-align:justify">به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، با شیوع ویروس کرونا در هند، سارقان نیز ابتکار جدیدی به خرج داده و با پوشیدن لباس‌های پزشکی ضد کرونا و تجهیزات محافظ شخصی اقدام به سرقت کرده اند.

پلیس ایالت ماهاراشترا امروز سه شنبه اعلام کرد در جدیدترین شیوه سرقت، گروهی از سارقان با پوشیدن لباس و تجهیزات محافظ شخصی وارد یک طلافروشی در این ایالت شده و با ۷۸۰ گرم طلا به ارزش ۵۲ هزار دلار فرار کرده اند.

طبق گفته پلیس، سارقان از طریق دیوار همسایه به این مغازه وارد شده اند.

یک افسر ارشد پلیس نیز گفت: فیلم‌های دوربین‌های مدار بسته نشان می‌دهد سارقان در حالی که لباس ضد کرونا پوشیده اند وارد مغازه‌ای در منطقه ساتارا ایالت ماهاراشترا شده و طلاهای داخل ویترین‌ها و کمدها را به سرقت می‌برند.

پلیس اعلام کرده از آنجا که سارقان کلاه، ماسک و دستکش داشته اند شناسایی آن‌ها بسیار دشوار است. با این حال، تیم جستجو تحقیقات خود را آغاز کرده است.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت و رفاه خانواده فدرال هند، بیش از ۷۲۳ هزار نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد بیش از ۲۰ هزار نفر جان باخته اند.

دولت هند به منظور احیای اقتصاد خود اقدام به لغو محدودیت‌های اجتماعی کرده است که این امر موجب تشدید شیوع بیماری در برخی از ایالت‌های هند شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها