رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 503096

دلخوری سیدجلال از شایعات تمام نشدنی!

ساعت24- این روزها شایعه شده که یحیی گل محمدی، کاپیتان تیمش را نمی‌خواهد و سرانجام مهدوی‌کیا در انتظار جلال حسینی است. همین موضوع باعث ناراحتی و دلخوری حسینی شده است.

سید جلال حسینی
سیدجلال حسینی بی‌شک یکی از کم نوسان‌ترین بازیکنان تاریخ ایران بوده است. او سال‌های سال است در بهترین وضعیت بدنی و فنی به سر می‌برد. به همین دلیل بود که وقتی حتی کارلوس کی‌روش روی نامش خط قرمز کشید، همه اعتراض کردند؛ حتی استقلالی‌ها. حرف همه این بود که او می‌تواند هنوز بهترین باشد و برای تیم‌ملی خوب بازی کند. بعد از جام ملت‌های امارات و آن اشتباه فاحش محمدحسین کنعانی‌زادگادن-که جای سیدجلال را گرفته بود-انتقادات از کارلوس به اوج رسید. خیلی‌ها اعتقاد داشتند اگر حسینی بود آن اتفاقات در بازی ژاپن رخ نمی‌داد و تیم ملی شانس بیشتری برای رسیدن به فینال داشت.
هر چه بود گذشت و سیدجلال در پرسپولیس با قدرت به کارش ادامه داد. در فصل جاری هم حسینی جزو خوب‌های پرسپولیس بود. او عملکرد خوبی در بازی‌هایی چون فولاد، استقلال، ذوب‌آهن و... داشت. در روزهای اخیر اما شایعات زیادی درباره آینده این بازیکن مطرح شده است. یحیی گل محمدی در 4 بازی گذشته پرسپولیس اصلا از سیدجلال در ترکیب ثابت تیمش استفاده نکرده است. در عین حال چیزی در این باره نگفته که نیازی به مدافع با تجربه خود ندارد و باید او پرسپولیس را ترک کند. با این وجود در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره آینده سیدجلال مطرح شده است. بعضی از رسانه‌ها نوشتند یحیی با نیمکت نشینی محض حسینی به او پیام غیرمستقیم داده که از پرسپولیس جدا شود و فصل بعد به باشگاه دیگری برود.
این شایعات به شدت سیدجلال را دلخور کرده است. او البته دل و دماغ مصاحبه در این روزها را ندارد و سکوت اختیار کرده. سیدجلال همیشه در برای این مواقع یک فرمول تعریف شده و همیشگی دارد؛ بی‌توجهی به شایعات و تمرکز روی تمرینات. او ترجیح می‌دهد این روزها را بدین گونه سپری کند.
سیدجلال قراردادی دو ساله با باشگاه پرسپولیس دارد و قاعدتا دو فصل در کنار قرمزها خواهد بود. ظاهرا تصمیم او این است که در پایان قراردادش با پرسپولیس برای همیشه کنار بکشد و از دوران بازیکنی خداحافظی کند. خبرهای رسیده از داخل تیم هم حکایت از آن دارد یحیی هیچ صحبتی با سیدجلال درباره جدایی نداشته و معتقد است قدرت رهبری و مدیریت او در زمین، می‌تواند در مقاطع حساس به کار قرمزها بیاید.

نکته اینجاست او بعد از بازی پرسپولیس و الشارجه که با تساوی دو بر دو به پایان رسید، تصمیم گرفت تا ترکیب خط دفاعی را از شجاع-حسینی به شجاع-کنعانی‌زادگان تغییر دهد. از آن بازی به بعد پرسپولیس مقابل تیم های سپاهان، شهرخودرو، پیکان و شاهین بوشهر قرار گرفت که برنده این مسابقات بود. البته بازی سپاهان به خاطر عدم حضور حریف در زمین سه بر صفر شد. گل محمدی به نزدیکانش گفته تنها به این دلیل از سیدجلال استفاده نکرده که نمی‌خواسته به ترکیب تیم برنده‌اش دست بزند. این موضوعی است که حسینی هم با آن کنار آمده و اعتراضی نسبت به آن ندارد. او اگر اعتراض داشت بی‌شک در مصاحبه آن را بیان می‌کرد ولی این روزها سکوت کرده و می گوید تنها به تمریناتش ادامه می‌دهد.
هواداران هم به شدت حامی سیدجلال هستند و می‌دانند ماندن او به نفع قرمزها خواهد بود. با توجه به اینکه شجاع مستعد اخراج است و کنعانی زادگان هم مصدومیت، برای کادر فنی قرمزها هم مهم است که سیدجلال آماده را همیشه در کنار خود داشته باشد. حسینی هم همیشه تاکید کرده تابع نظر کادر فنی است؛ چه حتی بعد از خط خوردن قبل از جام جهانی هم مصاحبه تند و تیزی علیه کی‌روش نکرد و گفت به نظر سرمربی تیم ملی احترام می گذارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها