رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 503344

ساخت سریال ۲۵۰ قسمتی «برف بیصدا میبارد»

ساعت24-«برف بی صدا می‌بارد» با گذشت ۸ ماه از زمان پیش تولید، مدتی است وارد فاز تولید شده و تصویربرداری آن از سرگرفته می شود.

با ادامه تصویربرداری سریال «برف بی صدا می‌بارد» به نویسندگی مسعود بهبهانی نیا، زهرا پارسافر و طیبه شجری به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی که مدتی پیش و در سکوت خبری در شهرک غزالی کلید خورده بود؛ از لوگوی این سریال رونمایی شد.

«برف بی صدا می‌بارد» عنوان سریالی سه فصلی است که در دهه های ۶۰-۷۰- و ۹۰ روایت می‌شود و با گذشت ۸ ماه از زمان پیش تولید، مدتی است وارد فاز تولید شده و اسامی بازیگران و عوامل این سریال در اخبار آتی اعلام خواهد شد.

این سریال ۲۵۰ قسمتی که محصول فیلم و سریال شبکه سه سیماست، در زمانی حدود ۱۰ هزار دقیقه تولید شده و فصل اول و دوم آن که در دهه ۶۰ و ۷۰ سپری و در ۱۰۰قسمت تولید می‌شود؛ در حال حاضر جلوی دوربین رفته و فصل سوم این سریال که دهه ۹۰ را روایت می‌کند، هم اکنون مراحل نگارش را می‌گذراند.

مسعود بهبهانی نیا نویسنده این سریال تلویزیونی، پیش از این نویسندگی سریال «کیمیا» که در ۱۱۰ قسمت تولید شده بود را به عهده داشته و این سریال ۲۵۰ قسمتی که از سال ۹۴ تحقیق و نگارش آن آغاز شده، پس از «کیمیا» رکوردی جدید در پرونده کاری این نویسنده خواهد بود.

پوریا آذربایجانی کارگردان این اثر نیز، پیش از این کارگردانی «نوار زرد» که اثری متفاوت و جنایی است را به عهده داشته و این دومین همکاری او با موسسه فرهنگی هنری وصف صبا خواهد بود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: اگر بمانی، غزل غزل ترانه‌ لبخند به پایت می‌ریزم. پرده حسرت از دلت برمی کنم. برف بی صدا می‌بارد، دردانه‌ من؛ بمان تا رسم پذیرایی از تقدیر را بجا آوریم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها