رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 503362

آغاز مجدد طرح پیش‌فروش خودروسازان برای فصل تابستان

ساعت24-دو گروه خودروسازی ایران‌خودرو و سایپا برنامه‌های پیش‌فروش خود در فصل تابستان را اعلام کرده‌اند. در حالی که از روز گذشته ایران‌خودرو ثبت‌نام‌ را آغاز کرده است، گروه خودروسازی سایپا نیز اعلام کرده است که طرح‌های متنوع فروش این گروه خودروسازی، هفته آینده اجرا می‌شود.

پیش‌فروش محصولات و مشارکت در تولید از جمله طرح‌هایی است که در آینده نزدیک برای گروه خودروسازی سایپا اجرا خواهد شد.

این گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه طرح‌های متنوع فروش را در هفته آینده اجرا می‌کند، اعلام کرد که علاوه بر خودروهای تولیدی فعلی، محصول جدید شاهین و مدل‌های جدید کوییک و ساینا نیز در طرح‌های آتی فروش سایپا عرضه خواهد شد.

گروه خودروسازی سایپا در این طرح‌های فروش نیز محدودیت های قبلی که با هدف کاهش نقش واسطه‌ها در بازار و عرضه خودرو به مصرف کنندگان واقعی در نظر گرفته بود را اجرا خواهد کرد.

جزئیات این طرح‌های فروش و نحوه اجرای آن‌ها متعاقبا اعلام و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برنامه پیش‌فروش محصول پروژه K۱۳۲ و هشت محصول دیگر ایران خودرو

این در حالی است که از روز گذشته(چهارشنبه)، گروه صنعتی ایران‌خودرو با اضافه کردن محصول جدید (پروژه K۱۳۲) خود را به برنامه پیش‌فروش تیرماه، فروش مشارکت در تولید محصول پروژه K۱۳۲ در دو نوع دستی و اتوماتیک و هشت محصول دیگر این خودروساز را آغاز کرده است.

طرح مشارکت در تولید محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو در کنار هشت محصول دیگر، از روز گذشته ( ۱۸ تیرماه) به مدت چهار روز اجرا می‌شود. طبق مصوبه کمیته خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت، سه روز پس از اتمام مهلت نام‌نویسی، مشتریان نهایی این محصول با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی، از طریق قرعه‌کشی انتخاب می‌شوند.

سود مشارکت در این طرح برای محصول جدید، شش تا ۶ - ۹ درصد و برای سایر محصولات، ۶ - ۶.۵ درصد خواهد بود. موعد تحویل تمامی خودروها از ۱۲ تا ۱۴ ماه درنظر گرفته شده که قیمت آن برمبنای قیمت مصوب روز تحویل خواهد بود.

علاوه بر محصول جدید پروژه K۱۳۲ که به زودی نام آن اعلام خواهد شد، دناپلاس اتوماتیک، پژو ۲۰۷ دستی، پژو پارس ال. ایکس، دنا معمولی، رانا پلاس، سورن ای. ال. ایکس، پژو ۲۰۶ تیپ دو و سمند ال. ایکس بنزینی در سبد پیش فروش تیرماه ایران خودرو قرار دارد.

متقاضیانی که در قرعه کشی‌های قبلی ایران‌خودرو انتخاب نشده‌اند، می‌توانند در این طرح بدون نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور نسبت به ثبت نام اقدام کنند. ثبت‌نام برای سایر متقاضیان، در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور، میسر نخواهد بود.

پس از فرآیند قرعه‌کشی‌نیز منتخبان این طرح به مدت چهار روز مهلت خواهند داشت تا وجه تعیین شده به عنوان پیش پرداخت علی‌الحساب را به حساب ایران‌خودرو واریز کنند که همچون روال طرح پیشین در صورت عدم اقدام برای واریز، ثبت‌نام ملغی خواهد شد.

در این دوره از طرح فروش نیز همچنان محدودیت‌های هر کد ملی یک دستگاه خودرو، دارا بودن گواهینامه رانندگی، رعایت فاصله زمانی ۴۸ ماه از آخرین ثبت‌نام یا تحویل خودرو از شرکت‌های ایران خودرو و سایپا، عدم امکان صلح، دارا نبودن پلاک فعال خودرو، پرداخت وجه از حساب شخص متقاضی و متعلق بودن خط تلفن به وی درنظر گرفته شده است. در صورت عدم توجه توسط متقاضی به هر یک از این شرایط، ثبت‌نام در هر مرحله قبل از تحویل خودرو، لغو و وجه پرداختی به حساب مشتری مسترد خواهد شد.

همچنین علاوه بر در رهن بودن سند خودروی تحویلی به مدت یک سال، گارانتی خودرو نیز در صورت عدم مراجعه به شبکه خدماتی ایران خودرو پس از گذشت سه ماه از تحویل خودرو، ابطال خواهد شد.

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند از طریق سایت فروش محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها