رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 503370

آماده‌باش سازمان لیگ به استقلال و فولاد/ قرنطینه تمام شد؟

ساعت24-سازمان لیگ به این نتیجه رسیده که در حال حاضر تعداد مبتلایان استقلال و فولاد به کرونا کمتر از ۲۵ درصد است و فارغ از اتفاقات هفته گذشته، این دو تیم باید در هفته بیست و چهارم با تراکتور و نفت مسجد سلیمان دیدار کنند.

بعد از حواشی بسیار در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال در رابطه با شیوع ویروس کرونا در میان بازیکنان و عوامل تیم‌های استقلال و فولاد که منجر به غیبت این دو تیم در برابر رقبایشان شد، سازمان لیگ اقدام به انجام تست راستی آزمایی از این دو تیم کرد.

بعد از این اتفاق، سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در برنامه تلویزیونی اعلام کرد که غیبت استقلال و فولاد در بازی‌های هفته بیست و سوم مجاز بوده و این دو تیم باید به مدت دو هفته در قرنطینه حاضر شوند.

استقلال و فولاد هم به تبعیت از این اتفاق، راهی قرنطینه شدند و تمریناتشان از چندین روز قبل تعطیل است اما اتفاقات جدیدی در حال رقم خوردن است.

* خبری از قرنطینه نیست!

در حالی که انتظار می رفت بازی های این دو تیم در هفته های پیش رو لغو شود، سازمان لیگ در اقدامی غافلگیر کننده اعلام کرد که تمام بازی‌های هفته بیست و چهارم طبق برنامه برگزار خواهند شد. یعنی استقلال و فولاد هم باید با رقبایشان دیدار کنند.

سازمان لیگ پس از بررسی نتایج تست کرونای دو تیم، به این نتیجه رسیده که در حال حاضر مبتلایان به کرونا در این دو تیم طبق پروتکل بهداشتی لیگ کمتر از ۲۵ درصد است و بنابراین باید در هفته بیست و چهارم به میدان بروند، مگر اینکه دستور جدیدی صادر شود.

از برنامه اعلام شده توسط سازمان لیگ، این طور برمی‌آید که استقلال و فولاد فارغ از اتفاقات هفته گذشته، باید در هفته پیش رو با رقبای خود بازی کنند.

* استقلال و فولاد در حالت آماده‌باش

در پی این اتفاقات، استقلالی‌ها به بازیکنان و کادرفنی خود اعلام کرده اند که گوش به زنگ باشند تا در صورت لزوم، عصر امروز (پنجشنبه) یک جلسه تمرین برگزار کنند و با آمادگی نسبی به مصاف تراکتور بروند. در حال حاضر فرهاد مجیدی گوش به زنگ مانده تا جواب تست بازیکنان و عوامل تیمش که دیشب انجام شده، امروز یا نهایتا فردا صادر و تعداد بازیکنان مبتلا به کرونا مشخص شود.

در صورتی که مبتلایان این دو تیم کمتر از ۲۵ درصد باشد، باید در هفته بیست و چهارم به میدان بروند و با نفت مسجد سلیمان و تراکتور دیدار کنند.

در حال حاضر سازمان لیگ اعلام کرده برای هفته پیش رو باید تمام بازی‌ها برگزار شود و تراکتور هم به همین منظور برای سفر به تهران برنامه ریزی کرده است اما سازمان لیگ همچنین این را هم گفته در صورتی که در ساعات آینده دستورات جدیدی از سوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش صادر شود بر آن اساس تغییراتی در برنامه مسابقات لیگ برتر نوزدهم ایجاد می‌شود.

این جمله یعنی اگر پاسخ آخرین تست کرونای تست استقلالی‌ها و فولادی‌ها به گونه‌ای باشد که مبتلایان به کرونا بیش از ۲۵ درصد اعضای تیم را تشکیل دهند، احتمالا اتفاق هفته گذشته تکرار می‌شود و اگر مبتلایان کمتر از ۲۵ درصد بود، این بار فولاد و استقلال مجبور می‌شوند از قرنطینه خارج شوند و به علت کم شدن مبتلایان خود، وارد زمین مسابقه شوند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها