رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 503382

دستگیری عامل انتشار تصاویر حیوان‌آزاری در فضای مجازی

ساعت 24 -رئیس پلیس فتای انتظامی سردشت با اشاره به اینکه انتشار هر گونه محتوای حیوان‌آزاری اعم از کلیپ و تصاویر در فضای مجازی یک عمل مجرمانه است گفت: در این راستا عامل انتشار تصاویر حیوان‌آزاری در اینستاگرام در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

style="text-align:justify">سروان شهرام افشاریان روز پنجشنبه افزود: کارشناسان پلیس فتا در این شهرستان با رصد و پایش مستمر فضای مجازی اقدام به شناسایی صفحه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام کردند که کلیپی از حیوان‌آزاری را بارگزاری کرده بود که موجب تشویش اذهان عمومی و دوستداران محیط زیست را فراهم ساخته بود.

وی ادامه داد: با اقدامات فنی و پلیسی خاص، گرداننده صفحه مذکور شناسایی و با دستور مقام قضایی فرد خاطی دستگیر شد.

رئیس پلیس فتای انتظامی سردشت گفت: در تحقیقات به‌عمل آمده، متهم مورد نظر به بزه ارتکابی خود اعتراف و اعلام داشت که تصاویر حیوان‌آزاری را برای تفریح و سرگرمی در صفحه اینستاگرامی خود بارگذاری می‌کرد.

وی با بیان اینکه انتشار کلیپ و تصاویری از حیوان‌آزاری در فضای مجازی جرم تلقی می‌شود، گفت: با عاملان انتشار اینگونه محتواها که موجب جریحه‌دار شدن احساسات شهروندان می‌گردد، برابر قانون برخورد خواهد شد.

سروان افشاریان از شهروندان خواست در صورت مواجهه با اینگونه موارد در فضای مجازی موضوع را از طریق سایت پلیس فتا (www.cyberpolice.ir) در میان بگذارند.

سه‌شنبه هفته جاری نیز سه شکارچی خرگوش در ارومیه که اقدام به شکار و انتشار فیلم و عکس‌های آن در فضای مجازی کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها